امید حق دوست تریدر و استراتژی ساز در بازار کریپتو

امید حق دوست تریدر و استراتژی ساز بازار کریپتو کارنسی جهت مشاوره و دریافت پاسخ های سوالات تان در زمینه ارزهای دیجیتالی میتوانید فرم آخر صفحه را تکمیل و ارسال کنید.

Omid Haqdoost, trader(امید حقدوست تریدر)
Omid Haqdoost, trader(امید حق دوست تریدر)

نام مستعار: سامانتا samantha

ملیت: ایران🇮🇷

زمینه فعالیت: بیت کوین و صنعت کریپتو کارنسی

تاریخ شروع به کار:2019

رمز ارزهای مورد علاقه: بیت کوین،  سولانا، بیت کوین کش، ریپل، یونی سواپ،  دوج کوین

صرافی های زمینه فعالیت: خارجی و داخلی و غیرمتمرکز

سایر مهارت ها : تحلیلگری، برنامه نویسی سالیدیتی،  سئوکاری و بهینه سازی صفحات وب، مشاور کریپتو و فریلنسرکار

شعار امید حق دوست تریدر و استراتژی ساز در زمینه ارزهای دیجیتالی

رمز ارزها اینده پول هستند و عملکرد بهتر و قوی تری نسبت به پول های دولتی دارند. جهان غیر متمرکز و بلاکچین میتواند قدرت مند تر از تصمیمات هر دولتی در زمینه های مختلف بویژه مالی عمل کند. فناوری کریپتو متوقف نشدنی است! استفاده از فناوری کریپتو در آینده مانند استفاده از اینترنت برای افراد پر کاربرد خواهد بود

بخشی از تجربیات تریدر امید حق دوست در این زمینه

رمز ارزها ذاتاً پول های بدون منطقی هستند وجود ریسک و نوسان و امنیت بخشی از مهمترین نکاتی هستند که در ترید کردن با هر استراتژی در این بازار با آن برخورد خواهید کرد.

مدیریت سرمایه در این زمینه اهمیت ویژه ای دارد زیرا دارایی شما مهمترین نیازها خواهند بود که در معاملات مختلف باید وجود داشته باشند و از ان مهم تر احساسات شما در این زمینه گره خورده به سرمایه شما خواهد بود.

زمان در این فناوری بخصوص برای انجام دادن معاملات پیشرفته تر اهمیت دارد در معاملاتی که ضرر می کنید جدا از اینکه پول شما سوخت میشود زمان شما هم از بین خواهد رفت.

همه چیز در این زمینه سود و ضرر نیست! بلکه انچه که شما را میتواند زودتر به نتیجه برساند سطح دانش کریپتوی تان از شناخت ساختار بازار خواهد بود بنابراین هیچ وقت سرمایه ای کلانی را با این قصد که زودتر به ثروت برسید وارد این بازار نکنید.

ضرر و زیان بخشی از شغل تریدینگ هست بنابراین به ضرر هایتان فکر نکنید بلکه از آنها درس بگیرید برای ساختن یک استراتژی معاملاتی سودمند. خودتان را بهتر و بیشتر بشناسید و برای رسیدن به موفقیت به خودتان مسلط باشید در هر شرایطی.

همیشه یاد بگیرید که منطقی تصمیم گیری کنید و برای هر شروعی ابتدا تحقیق و تحلیل و ترید کنید نه اینکه ترید کنید سپس تحلیل و تحقیق! دلایل قانع کننده ای برای رسیدن به سود و از دست ندادن فرصت ها و پولتان داشته باشید تا در شرایط های مختلف بتوانید لااقل خودتان را راضی کنید.

از ترید کردن نترسید به همان راحتی که پولتان را در ترید از دست می دهید می توانید به همان راحتی دریافت پول و کسب سود کنید.

از هر ریز نکته ای به راحتی رد نشوید و همیشه چشم به چارت ندوزید سعی کنید فعال بودن تان را ثابت کنید در همه جا از جمله خبرهای مربوط به این فناوری نوپا.

تجربیات سایر تریدر ها را غنیمت شمرده باشید و همیشه وقت کمی را برای ترید بگذارید و در عوض بیشترین وقتتان را صرف اموزش و یادگیری و تحقیق کنید.

توانایی های ذاتی تان را تقویت کنید برخی از این مهارت ها مانند قدرت تشخیص در رسیدن به یک استراتژی معاملاتی پر سود تاثیر گذار خواهند بود.

متخصص شدن در این حوزه نیازمند زمان ، دانش کافی ، پول و استعداد های درونی و کسب تجربه است بنابراین به خودتان اعتماد کنید که میتوانید مسیر زندگی تان را عوض کنید.

Omid Haqdoost, trader(امید حقدوست تریدر)
Omid Haqdoost, trader(امید حق دوست تریدر)

با امید حق دوست تریدر و استراتژی ساز بازار کریپتو کارنسی از طریق فرم زیر ارتباط برقرار کنید و مشاوره بگیرید.

پیام به امید حق دوست

26 دیدگاه دربارهٔ «امید حق دوست تریدر و استراتژی ساز در بازار کریپتو»

  1. امید حقدوست خودتی باورم نمیشه، خفن جان خوبی خیلی خوشهالم که موفقیت هایت رو می بینم. زنده باشی بهترین دوستم😘

  2. سپاس فراوان از شما جناب حق دوست FET جواب داد خیلی خوشهالم که سود کردم البته با راهنمایی های شما.

  3. میثم کدیور

    سلام امید جان عزیز
    واقعا بهت تبریک میگم برای وبسایت خیلی خوبی که ساختی، خیلی بخش های متنوع و جذابی داره که کمک حال بچه های حوزه کریپتو حالا چه مبتدی چه حرفه ایه.
    مرسی ازت، امیدوارم همچنان پرقدرت ادامه بدی و پرسود باشی😎👏🏻

  4. در سکوت به تلاشت ادامه بده بذار موفقیت هات به جای تو حرف بزنن‌ ‌‌‌‌‌. خیلی دوست دارم امیدجان موفق باشی

  5. مرتضی حاتمی

    Oسلام امیدجان خیلی خوشحال شدموهستم امیدوارم دراین راهی ک قدم گذاشتی نهایت قدرت شمارو دراین راه شاهدباشیم توماروبادنیای کرفتو وارزهااشناکردی ازصمیم قلبم خواستار بهترین جایگاه دراین راه پرپیچ خم باشی لیاقت شمابیش ازاینهاست باآرزوی موفقیت وسربلند شماوهمراهانت

  6. سایتی که اطلاعات شما رو رو می‌تونه به خوبی ارتقا بده قطعا جایگاه بالایی داره، مخصوصا با افراد با تجربه ای ک پشتش باشن
    فضای رمز ارزها گزینه خوبی برای آینده است ک باید از همین الان شروع کرد و از آن بهره برد پس با امید حق دوست کار خودتان را شروع کنید
    امیدوارم آینده ای همچنان درخشان برا شما باشد

  7. بهترین دوست و مشاور مخصوصا درزمینه‌ی کریپتو و رمزارز
    صمیمانه ممنونم بخاطر کمک‌ها و راهنمایی‌هات
    امیدوارم روز ب روز زندگی و روزگارت روبه صعود و سود و پیشرفت باشه دوست‌من

  8. با سلام و خسته نباشید،عقیده ی اینجانب در مورد
    جناب آقای مهندس امید حق دوست این است که ایشون کاملا دانش آموخته ی کریپتوکارنسی هستن .همچنین زمانی که برای راهنمایی و مشاوره در زمینه ی فن اوری کریپتو باهاشون تماس گرفته می‌شود خیلی مسلط و شمرده توضیحات لازم را ارائه می دهد، آرزوی موفقیت براتون دارم. خداوند شما را در این زمینه یاری کند

  9. سلام اقای حق دوست خیلی خوشحالم که با شما اشنا شدم ،و تشکر بابت مطالب اموزنده این سایت ،و ارزوی موفقیت در ادامه مسیر زندگی برای شما دارم

  10. سلام بر همه دوستان و همچنین جناب آقای حق دوست عزیز، حرفی برای گفتن ندارم ایشون نابغه هستن در زمینه کریپتو کارنسی، همچنین متشکر بابت وقتی که واسم گذاشتید اقای حقدوست عالی بود.

  11. اقا بازم میگم من خودم کلی سود کردم از مشاوره های جناب حق دوست
    البته در نظر داشته باشین ۱۰۰ درصد معامله با اقای حق دوست نیست و یه بخشیش دانسته های خودتون هستش ولی علاوه بر مشاوره، میتونین دانسته های خودتون رو هم با جناب حق دوست ارتقا بدین…
    پس همچنان دنبال یادگیری در کنار مشاوره باشین🔥

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا