ایردراپ واقعی چیست ؟تشخیص ایردراپ واقعی از فیک

اگر شما هم بدنبال کسب رمز ارز رایگان باشید حتما کلمه ایردراپ را شنیده اید. ایردراپ واقعی ، مقداری توکن رایگانی است تحت عنوان پاداش ، که از طرف تیم توسعه دهنده یک رمز ارز جدید به تعدادی کاربر در بازار کریپتو کارنسی توذیع میشود.

ایردراپ ها معمولاً در اول پروژه اجرایی یک رمز ارز قرار دارند که توسعه دهندگان از این ابزار بازاریابی در جهت تبلیغات از پروژه و رمز ارز شان میکنند.

چگونه ایردراپ های فیک را از ایردراپ واقعی تشخیص بدهیم؟

ایردراپ همانطور که گفتیم یک روش بازاریابی تبلیغاتی در دنیای کریپتو است که اکثراً مورد استفاده توسعه دهندگان و ایجاد کننده های رمز ارز های جدید قرار میگیرد.اما قبل از همه چیز باید ایردراپ های فیک را بشناسیم در غیر اینصورت ممکنه کلاه سرتان برود.

در بازار کریپتو کارنسی بیش از ۷۰درصد از ایردراپ ها فیک هستند این ایردراپ ها خصوصیت های دارند که باید قبل از مشارکت در ایردراپ اگهی و اطلاعات کاملی داشته باشید.هر ایردراپی که از شما در جهت برنده شدن در ایردراپ مقداری از یک رمز ارزی را بخواهد مطمئن باشید که ایردراپ فیک بوده و فقط برای سودجویی از کاربران ساخته شده است.پس متوجه شدین یکی از ویژگی های ایردراپ های فیک در خواست پول کردنشان است.برخی از ایردراپ های الکی از شما در حین انجام مراحل ایردراپ ۱۲کلمه بازیابی کیف پول تان را میکنند این ایردراپ ها قطعاً کلاه بردارند و قصد خالی کردن کیف پول دیجیتالی تان را دارند.از دیگر خصوصیت های ایردراپ های فیک پاداشی است که برای برنده ها در نظر گرفته اند پاداش های بسیار بالا همیشه دورغ بوده اند و صرفاً برای جذب به دام انداختن کاربر در نظر گرفته شده اند.خیلی از ایردراپ ها خصوصیت اشتراکی دارند یعنی شخص یا گروه کلاه بردار با طراحی سایت های فیک و مشابه یک صرافی و کشاندن شما به سایت جعلی که ساخته اند شما را وا دار میکنند تا یک اکانت در آن ایجاد کنید و با پاداشی که انجا یعنی در همان صرافی فیک شان بهت میدهند ، از شما مقداری رمز ارز در جهت برداشت ان هدیه میگیرند و در نهایت هم هیچی …کلاه سرتان رفته است.

اما ایردراپ واقعی هیچ یک از ویژگی های که د بالا اشاره شد را ندارند  و صرفاً در جهت تبلیغات از رمز ارز جدید ایجاد شده که کاربران خوش شانس از ان بهره خواهند برد.

نکاتی که در ایردراپ ها باید توجه داشته باشیم.

همیشه قبل از ورود و مشارکت در هر ایردراپی ممکنه برنده نشوید و هیچ سودی به شما نرسد.پس تا جای که ممکن است اطلاعات زیادی را وارد ایردراپ نکنید.ممکنه کلا پروژه هکی پشت ایردراپ باشد و قصد خالی کردن کیف پول دیجیتالی یا هر دارایی دیگرتان را داشته باشد.در هر قرعه کشی که مشارکت کردید به هیچ دلیلی رمز ارزی را برای ایردراپ واریز نکنید.به ایردراپ فقط یک شانس نگاه کنید نه سرمایه گذاری و پولدار شد.تحت هیچگونه شرایطی اطلاعات بازیابی کیف پول تان را به ایردراپ ها ندهید. ایردراپ واقعی تنها یک شانس بوده است که توسعه دهندگان برای استارت و تبلیغ از رمز ارز شان در اختیار کاربران میگذارند.تجربیات خود را در زمینه ایردراپ ها با ما در زیر همین پست به اشتراک بگزارید. 

سودمند و پر از دانش کریپتوی باشید..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا