تاریخ دقیق برگزاری نمایشگاه رمز ارزها در ایران

تاریخ دقیق برگزاری نمایشگاه رمز ارزها در ایران مشخص شد. با پررنگ تر شدن فناوری کریپتو در ایران، بهداد عزتی مدیر نمایشگاه ایران رمز ارز طی اعلام این خبر تاریخ دقیق برگزاری نمایشگاه رمز ارزها در ایران را اعلام کرد.

بهداد عزتی: اولین نمایشگاه تخصصی رمز ارزها در ایران از تاریخ ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ الی ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ در برج میلاد با حضور فعالان حوزه کریپتو و رمز ارز برگزار خواهد شد.

با توجه به چالش های که در زمینه ارزهای دیجیتالی در ایران وجود دارد برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای تعامل بیشتر بین تریدرها و صرافی ها خواهد بود.

بهداد عزتی ضمن اعلام این خبر افزود در این رویداد بیش از ۶۰۰ متر فضای نمایشگاهی اختصاص داده شده است تا صرافی های داخلی بتوانند در کنار آخرین دستاورد های خود در این زمینه فرصتی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان خود فراهم کنند.

برگزاری نمایشگاه رمز ارزی در ایران همانطور که در بالا گفته شد از تاریخ ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۳ تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ به مدت سه روز در برج میلاد برگزار خواهد شد.

نمایشگاه متاورس در سال ۱۴۰۰ یکی دیگر از نمایشگاه های بود که جهت آشنایی بیشتر افراد با صنعت کریپتو و متاورس در تجریش برگزار شد.

V0.01Sx

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا