ترفند ترید پله ای چیست ؟ مدیریت سرمایه در رمز ارز ها

اگر بدنبال روشی سودمند در ترید ارزهای دیجیتالی هستید حتما این مطلب را بخوانید و از ترفند ترید پله ای در مدیریت سرمایه خود استفاده کنید.در این مطلب جالب با ترفند ترید پله ای بیشتر اشنا خواهید شد و از اهمیت مدیریت سرمایه در زمینه کریپتو کارنسی اگاهی بیشتری پیدا خواهید کرد.

ترفند ترید پله ای چیست؟

بدون شک تمام افرادی که فعال بازار کریپتو هستند بدنبال سود و بیشتر کردن سرمایه شان هستند ترفند معامله پله ای به شما خواهد آموخت که چگونه با ترید یا سرمایه گذاری در چند پله ای مختلف از ریسک بکاهیم و ضرر ندهیم تا به سود نزدیک تر شویم.بطور کلی ترفند ترید پله ای به معاملاتی جداگانه می گویند که بر روی یک یا چندین رمز ارز با قیمت های مختلفی انجام میشود.همانطور که از اسم این تکنیک پیداست تریدر باید در پله های مختلفی معامله خود را باز کند و سرمایه گذاری کوتاه مدتی که در نظر گرفته است را در این پله های مختلفی بر روی رمز ارز های مد نظرش بریزد.

این ترفند چگونه کار میکند؟

انچه را که در این ترفند باید بدانید این است که روند قیمتی که برای هر یک از رمز ارز ها میتواند اتفاق بیافتد یا صعودی است یا نزولی یا متحرک ثابت خواهد بود.در ترفند معامله پله ای شما بایستی سرمایه تان را طبق مراحل زیر تقسیم کنید.تقسیمات سرمایه ای که باید در این فرایند انجام گیرد میتوانید از سه پله با توجه به بودجه شما به بالا باشد.

  • یک پله خرید در نزول،اگر در نزول قیمت یک پله از سرمایه تان را به خرید رمز ارز اختصاص بدهید با بالا رفتن قیمت از خرید تان سود دریافت میکنید یا اگر روند نزولی تر شود هنوز سرمایه برای خرید خواهید داشت.
  • یک پله خرید در رکود و روند قیمتی ثابت.در این شرایط بلاخره کندل ها به سمت بالا یا پایین خط میانگین متحرک شکسته خواهد شد.اگر روند صعودی شود که سود میکنید اگر ریزشی شد باید منتظر باشید تا روند دوباره صعودی شود.یا میتوانید از ریزش اتفاق افتاده استفاده کنید و یک پله خرید کنید.
  • یک پله خرید در صعود.مخصوصاً افراد کم تجربه بازار در صعود خرید های دارند سعی کنید از این پله برای رسیدن به سود بالا نروید.اگر هم در صعود خریدی انجام دادید ، منتظر باشید تا روند دوباره صعودی شود و سود دریافت کنید.

شما برای مدیریت سرمایه با این ترفند طبق توضیحات بالا باید همزمان حداقل سرمایه تان را به سه قسمت تقسیم کنید.تا با هر تغییری که روند کند از یک پله سود کنید.این ترفند جزو ساده ترین ترفند های مدیریت سرمایه در بازار کریپتو کارنسی میباشد که مرسوم شده در بازار ارزهای دیجیتالی است.این ترفند بکار افراد تازه وارد در این زمینه می اید.جدا از این برای پایین آوردن ریسک معامله در هر پله حتما باید تحلیلاتی در این خصوص شکل گیرد و هر چقدر از ابزار های مهم تحلیلی مثل تحلیل فاندامنتالی ، ابزار تحلیلی تکنیکال و تحلیل احساساتی بیشتر استفاده کنید سود تان از معاملات در پله های مختلف حتمی تر خواهد بود.

ترفند های کریپتوی خود را در بخش نظرات مطالب همین سایت ثبت کنید و به ازای هر ترفند از یک تا پنج دوج کوین هدیه از طرف تیم توربو پلی کریپتو دریافت کنید🎁

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا