توصیه های جدید رابرت کیوساکی برای پولدار شدن

به توصیه های جدید رابرت کیوساکی برای پولدار شدن دقت کنید اگر پولدار هستید میتوانید با بستن این صفحه وقت تان را از دست ندهید اما اگر شخصی بی پول هستید و به پول احتیاج دارید میتوانید با در نظر گرفتن توصیه های جدید رابرت کیوساکی برای پولدار شدن مسیر زندگی تان را متحول و راه رسیدن به ثروت را راحتر کنید.

رابرت کیوساکی نویسنده و تحلیلگر مسائل اقتصادی است که ملیت ژاپنی ،امریکای دارد احتمالا کتاب پر فروش او که پدر پولدار و پدر فقیر نام دارد را خوانده اید شایدم شنیده باشید.

نویسنده معروف در جدیدترین توییت خود برای آن دسته از اشخاصی که می خواهند پولدار شوند اینچنین می نویسد همیشه ثروت مندان پول بیشتری بدست می آورند و فقیر ها بی پول تر می شوند زیرا ثروت مندان دوستان پولداری دارند و فقیر ها دوستان فقیری! کیوساکی توصیه می کند اگر میخواهید پولدار شوید به انتخاب دوستان خود دقت کنید و دوستانی را انتخاب کنید که پولدار هستند یا لااقل میخواهند پولدار شوند.

در همین رابطه رابرت کیوساکی برای معامله گران و سرمایه گذاران هم در بازار های مالی توصیه های کرد. او مانند گذشته تاکید می کند که اقتصاد جهان در حال سقوط است از طلا و نقره و بیت کوین برای محافظت از ارزش سرمایه تان استفاده کنند.

همچنین او افزود که تریدر های بیت کوین نرخ و تحرکات بیت کوین را در سه ماه مانده به رویداد هاوینگ بیت کوین را بشدت زیر نظر بگیرند و سرمایه شان را مدیریت کنند.

همانطور که میدانید پول به نکته کلیدی در زندگی عموم مردم جهان تبدیل شده است اگر پولدار هستید و یا بی پول در هر حالت رابرت کیوساکی در پستی که به اشتراک گذاشت به دو نکته مهم برای ثروتمند شدن و ثروتمند ماندن اشاره کرده است. 

اول اینکه فقیر ها برای پولدار شدن با دوستان پولداری داشته باشند و دوم ثروتمندان برای اینکه پولشان در تلاطم اقتصاد جهان از ارزش نیافتد میتواند بخشی از پولشان را روی طلا و نقره و بیت کوین سرمایه گذاری کنند.

پولدار باشید و خوشبخت ⚘⚘

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا