حسرت پولدار شدن در زمینه کریپتو کارنسی برای کدام افراد است؟

حسرت پولدار شدن در زمینه کریپتو کارنسی میتواند برای هر فردی باشد پولدار شدن یک شانس نیست بلکه میتواند رویای باشد که به واقعیت بپیوندد.

وضعیت فعلی بازار میتواند حسرت پولدار شدن در زمینه کریپتو کارنسی را بر دل این افراد بگذارد.

گروه های از افراد جامانده از جهان کریپتو
گروه های از افراد جامانده از جهان کریپتو

اولین گروه از افراد فعال در بازار معامله گر های هستند که ریسک پذیر نیستند و قدرت سرمایه گذاری ندارند.این افراد در زمانی که بیت کوین به اوج قیمتی خود برسد رمزارزی برای فروش نخواهند داشت و از سود جای خواهند ماند.

گروه دوم از افراد ،صاحبان یک شغل کریپتویی هستند که حال که رمز ارز ها در اواخر زمستان خود قرار دارند بی طاقت شده اند از این شرایط و شغل رمز ارزی خود را به مشاغل سوم یا چهارم خود ترجیح داده اند.این افراد هم جدا از اینکه شغل رمز ارزی شان را از دست می دهند حسرت پولدار شدن در زمینه کریپتو کارنسی را برای همیشه در دل خود جایی می دهند چرا چونکه از پتانسیل های که برای رشد و شکوفایی و رسیدن به ثروت در این صنعت وجود داشت استفاده نکرده اند.

دسته سوم افرادی هستند که بدون دانش کریپتوی (Crypto knowledge) وارد معامله شده اند و ضرر دیده اند این افراد بخشی از سرمایه شان را از دست داده آند و با بازار رمز ارز ها خداحافظی کرده اند اما این افراد در دراز مدت حسرت خواهند خورد. زیرا بازار بلاخره روی خوش به معامله گران نشان خواهد داد.

گروه چهارم افراد عمومی هستند که اگهی در زمینه ارز های دیجیتالی ندارند به همین دلیل نمی توانند از این فناوری استفاده کنن و زمانی که جهان کریپتو جهان واقعی را تحت کنترل بگیرد خواهند فهمید که کجای کار هستند.

گروه پنجم برای همیشه حسرت پولدار شدن در زمینه کریپتو کارنسی را احساس خواهند کرد.این افراد مخالفان صنعت کریپتو کارنسی در جهان هستند مشکل اصلی آنها این است که  بیت کوین و ارزهای دیجیتالی را قبول ندارند انها پول های دیجیتالی مجازی را معتبر نمی دانند.

گروه های بیشتری در لیست افراد حسرت دیده در زمینه ارزهای دیجیتالی وجود دارد که ما در این مطلب به چند گروه از افراد اشاره کردیم.شما در کدام دسته قرار میگیرید؟

اگر به بیت کوین اعتماد دارید به بازار توربو پلی کریپتو بروید و از کسب و کار رمز ارزی تان تبلیغ کنید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا