در رابطه با رمز ارز ها چه چیزی در ذهن شماست؟

هر کسی که در بازار کریپتو کارنسی فعالیتی دارد در رابطه با رمز ارز ها چیزهای در ذهن خود می پروراند!شما چه چیزی در رابطه با رمز ارز ها در ذهنتان دارید؟

در رابطه با رمز ارز ها چه چیزی در ذهن شماست؟

در رابطه با رمز ارز ها چه چیزی در ذهن شماست؟
در رابطه با رمز ارز ها چه چیزی در ذهن شماست؟

نوشتن این مطلب بدون شک برای هر کسی خاص و منحصر به فرد خواهد بود زیرا هر کسی در رابطه با رمز ارز ها چیزهای در ذهن خود می پروراند شما چطور؟

ارزهای دیجیتالی پول های دولتی نیستند شاید درک کردن آنها برای هر فردی سخت و دشوار باشد بنابراین جالبه که در مورد این پول های مجازی با خود چه فکر کنند.

این مقاله را ما به شما واگذار میکنیم تا تصویری که از این فناوری در ذهن خود دارید با ما به اشتراک بگذارید.

ارزهای دیجیتالی با ذهن انسان ها وجه شباهت های دارند همانطور که آنچه را که در ذهن تان دارید قابلیت هک کردن نیست اما قابل حدس زدن است این خصوصیت خدادادی رمز نگاری شده مانند رمز ارز ها عمل میکند.

ارزهای دیجیتالی هم همین قاعده را در ساختار فنی شان برای حفظ اطلاعات دارند که در مقابل ذهن شما بشدت ناتوان هست این قاعده.

رمز ارز ها با این هدف بوجود امده اند که رمز ارز بیت کوین BTC ان را دنبال می کند و روزی به هدفش خواهد رسید.من در رابطه با رمز ارز ها تصور میکنم که آنها پول های غیر متمرکزی هستند که برای راحتی کار انسان ها ساخته شده اند رمز ارز ها جذاب هستند و میتوانند محدودیت های مالی را حذف کنند.

ارزهای دیجیتالی امروزه در بازار های مختلفی در دنیا بکار گرفته میشود با رمز ارز ها میتوان کالا خرید ،قبض پرداخت کرد ،بلیط قطار و..گرفت بلاخره ارزهای دیجیتالی نوعی پول هستند که نسل جدید پول شمرده میشود.

من مطمئنم که دنیا توسط ارزهای دیجیتالی دگرگون میشود و زمانی بیت کوین برای مردم مهم خواهد شد که دیر شده باشد.

به چت کریپتویی در تلگرام بروید!💬

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا