رمز ارز ترون TRX را دقیقاً بررسی کنید صفر تا صد ترون

رمز ارز ترون TRX یکی از ارزهای دیجیتالی اصلی و دارای بلاکچین مختص خود میباشد.اگر کمی از تاریخچه ظهور این رمز ارز بگوییم متوجه خواهید شد که هدف ترون و تیم توسعه دهند ترون هدفی بلند مدت میباشد.
ارز دیجیتالی ترون با واحد اختصاری TRX شهرت دارد. TRX در سال 2017توسط شخصی به نام جاستین سان بنیان گذار ی شد. علاوه بر اینکه اقای سان موسس ترون میباشند بنیاد شبکه ترون را هم بر عهده دارند.
اولین دفتر مرکزی ترون در سنگاپور توسط اقای سان تاسیس شد و تا کنون این رمز ارز غیرمتمرکز بیش از ۱۰۰دفتر در سراسر دنیا در کشور های مختلف دارداین در صورتی است که ترون طبق امار سنجی که از کاربران فعال در این شبکه انجام داده بیش از یک میلیون کاربر در جهان کارنسی را به خود اختصاص داده است.

شبکه ترون چگونه کار میکند؟

شبکه ترون هم از فناوری بلاکچین بهره میبرد در ابتدای راه اندازی این رمزارز بر بلاکچین اتریوم توکن هایش را ارائه داد.

اما طولی نکشید که رمز ارز ترون TRX با توجه به جذابیت و مزایایی که داشت خودش را در قلب بازار کریپتو کارنسی در بین کاربران جایی دهد.

شبکه ترون بر خلاف خیلی از ارزهای دیجیتالی که قابل استخراج شدن دارند تولید نمیشود.بلکه شبکه ترون با مستقل شدنش بر روی بلاکچین خودش با توکن های TRX در حال گردش در شبکه انجام تراکنش ها را بر قرار میکند.

تراکنش ها در شبکه ترون نیز بر استاندارد های TRC10و TRC 20انجام میشود.

شبکه ترون هم مانند شبکه اتریوم پلتفرمی چند کاربرده است از این رو شبکه ترون میخواهد با ERC20که یکی از استاندارد های شبکه اتریوم است رقابت کند.

رمز ارز های زیادی بر بلاکچین این ارز دیجیتالی کار میکنند مانند رمز ارز بیت تورنت.

رمز ارز ترون چه مزیایا و معایبی دارد

اگر بدنبال مزیایا و معایب رمز ارز ترون TRX برویم به این نتیجه پی خواهید برد که تمام رمز ارز ها هم معایب زیادی دارند هم مزایایی جالبی دارند و از همه مهمتر خواهید فهمید که هر رمزارزی بدون رقیب نیست.

اولین مزایای که ترون دارد کارمزد انتقال خیلی کم است این در صورتی است که کارمزد ترون تقریبا برابر صفر است اما اگر کمی از بازار کریپتو کارنسی سر در اورید بشدت میبینید که برخی دیگری از ارزها هستند که کارمزد انتقال شان ممکنه برابر موجودی تان باشد.

بنابراین یکی از دلایل مهم که ترون را محبوب کرد کارمزد انتقال کم بود.

سرعت جابجایی تراکنش ها در  شبکه ترون برابر است با دو میلیون تراکنش در ثانیه یعنی چندصد برابر شبکه های قدرتمندی ماننداتریوم ETH

غیر متمرکز بودن و دور بودن از کنترل دولت ها نیز کاربران بیشتری را به سمت استفاده از این رمز ارز کرد.

داشتن تیمی مجرب و با سابقه های درخشان قطعاً اینده درخشانی را خواهد توانست برای ترون و کاربران ترون رقم بزند.

معایب ترون خواهد توانست کاربران را از استفاده از ترون باز دارد؟

رمز ارز ترون TRX هم مانند همه ارزهای دنیای کارنسی دارای معایب و عیب های بوده اما انچه را که تجارب های قبلی ترون نشان داده است معایب ترون نخواهد توانست کاربران را از استفاده از ترون بازدارد.

عرضه بیش از اندازه ترون در شبکه این رمز ارز بر روی قیمت ترون تاثیر گذاشته است به همین دلیل ترون قیمت انچنانی ندارد و این عیب مانع رشد قیمتی ترون میشود.برخی از تحلیل گران مشهور هم به این نکته در خصوص قیمت ترون اشاره کرده اند.

از انجا که امکان استخراج ترون توسط کاربران وجود ندارد نحوه استخراج ترون هم یکی دیگر از معایب ترون است.

نحوه خرید رمز ارز ترون

رمز ارز ترون را شما حتما در صرافی ها و کیف پول های مختلفی دیده اید.جهت خرید ترون باید پول فیات تان را تبدیل به دلار یا تتر کنید و با ثبتنام در یک صرافی معتبر اقدام به خرید ان کنید.

اکثر صرافی های خارجی و غیر خارجی از این ارز دیجیتالی پشتیبانی میکنند.

چگونه ترون رایگان بدست اوریم؟

این سوال خیلی از کاربران بازار کریپتو کارنسی بوده است که بجای اینکه ترون را از یک صرافی خریداری کنند و در قبال آن هذینه ای را پرداخت کنند آیا راهکاری وجود دارد که ترون رایگان بشود کسب کرد؟

قطعاً جواب این سوال بلی است با رشد و توسعه و استقلال یافتن ترون پروژه های زیادی در این جهت ساخته شد.

از این رو برنامه های مختلفی ،سایت های بشدت زیادی با انجام دادن وظایفشان ترون رایگان میشود کسب کرد جهت با خبر شدن از بهترین و جدید ترین روش های کسب ترون رایگان میتوانید به بازار توربو پلی کریپتو بروید و برای کسب ترون رایگان روش ها را دنبال کنید.

اینده و تحلیل TRX 

قبل از اینکه به نکات موثر بر قیمت ترون بپردازیم مروری بر گذشته این رمز ارز میکنیم تا تحلیل بهتری از اینده رمز ارز ترون TRX بدست اوریم.

اگر از روی چارت سابقه های قیمتی و نوساناتی که شکل گرفته است را دنبال کنید میتوان قدرت عرضه و تقاضای که برای ترون وجود دارد را ببینیم.

جدا از اطلاعاتی که از روی چارت میتوان گرفت بسیاری از تحلیل گران مشهور هم پیشگویی های از اینده رمز ارز ترون کرده اند.خیلی از تحلیل گران طبق نتایجی که از تحلیل شان بدست آورده اند اینده قیمت ترون را روندی صعودی نسبتا پایداری را نشان میدهند.

اما از آنجا که نمیشود به تمام اخبار تحلیلی کریپتویی دل بست باید شرایط فعلی این رمز ارز را ملاک قرار داد.

اینده رمز ارز ترون طبق هدفی که این رمز ارز برای آن بنا شده است (انتقال محتویات از تولید کننده بدون واسطه به مصرف کننده)قطعاً با درهم کوبیدن غول های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام،یوتیوب،و..بسیار روشن خواهد بود.

سطح محبوبیت ترون و استفاده شدن زیاد توسط کاربران به دلایل کارمزد انتقال خیلی کم و سرعت بالای که شبکه ترون دارد کاربران زیادی را در اینده بسمت خودش خواهد کشاند و قیمت این ارز را دگرگون خواهد ساخت.

پروژه های نوظهوری که بر بلاکچین رمز ارز ترون فعال هستند توسعه انها رمز ارز ترون را معروف تر از قبل خواهد کرد.بنابراین این رمز ارز هم میتوان گذینه مناسبی برای سرمایه گذاری در درازمدت باشد.

اگر تا به اینجای این مطلب که در مورد ترون بود با تیم توربو پلی کریپتو همراه بودید نهایت سپاسگزاری را داریم جهت دنبال کردن روشها و تکنیک های کسب ترون رایگان و روشهای نوین تحلیل ترون سایت توربو پلی کریپتو را دنبال کنید.

وبسایت رسمی رمز ارز ترون 

https://tron.network

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا