فوتبال با هوش مصنوعی و رمز ارزها چه خبر از فیفا!

فیفا اولین بازی موبایلی جام جهانی فوتبال با هوش مصنوعی و رمز ارزها را با برنامه‌هایی برای NFT آغاز کرد
بازی فوتبال موبایل رنگارنگ از فناوری هوش مصنوعی بهره می برد و فیفا و Altered State Machine قصد دارند NFT ها را نیز اضافه کنند.

فیفا وارد ساخت برنامه های فوتبالی با هوش مصنوعی و متاورس شد!
فیفا وارد ساخت برنامه های فوتبالی با هوش مصنوعی و رمز ارزها شد!

فیفا امروز نسخه بتای باز World Cup AI League را راه اندازی کرد، یک بازی استراتژی فوتبال 4v4 که از هوش مصنوعی (AI) برای شخصیت ها، لوازم آرایشی و عناصر گیم پلی خود بهره می برد.

شرکت Web3 AI Altered State Machine این بازی موبایلی را توسعه داده است که در حال حاضر در اندروید با برنامه‌ریزی عرضه iOS به زودی در دسترس است. نسخه بتای باز بازی، تکرار توسعه یافته بازی پیش‌بینی جام جهانی آن است که در نوامبر عرضه شد.

لیگ فوتبال هوش مصنوعی و رمز ارزها جام جهانی فوتبال ستارگان معروف فوتبال مانند کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی برنده جام جهانی 2022 را ندارد که هر دوی آنها قراردادهای بازاریابی و حمایت مالی با شرکت های صنعت کریپتو منعقد کرده اند.

لیونل مسی یکی از موفق ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. تصویر: Shutterstock
لیونل مسی از مسابقه راه اندازی بازی فوتبال Web3 در دور 21 میلیون دلاری حمایت می کند
Matchday، یک استارت‌آپ بازی‌های وب ۳ فوتبال محور، امروز اعلام کرد که ۲۱ میلیون دلار سرمایه اولیه برای توسعه مجموعه‌ای از بازی‌ها جمع‌آوری کرده است – با شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر فوتبالیست افسانه‌ای لیونل مسی. شرکت Play Time مسی از این استارت آپ حمایت کرد و کورتساید ونچرز، گریلاک، هک وی سی، گروه سرمایه گذاری Capricorn و Horizons Ventures نیز در این دور شرکت کردند. در همین حال، الکسیا پوتلاس، ستاره فوتبال اسپانیا، به عنوان سفیر جهانی Matchday خدمت می کند.

در عوض، شخصیت‌های لیگ هوش مصنوعی موجوداتی کارتونی و رنگ‌های روشن هستند که حال و هوای فیلم‌های پیکسار یا بازی ویدیویی محبوب Fall Guys را دارند. در بازی فیفا، حرکات شخصیت ها توسط هوش مصنوعی کنترل می شود که نقاط قوت و ضعف مربوطه را نیز مشخص می کند. همانند فوتبال فانتزی یا سایر بازی های مدیریت ورزشی، بازیکنان به عنوان مربی و مالک تیم عمل می کنند. این بازی در حال حاضر نقشه هایی با الهام از مناطق بین المللی پاریس، ریودوژانیرو، یائونده و سئول ارائه می دهد.

شرکت Altered State Machine گفت: “مأموریت ما این است که گیمرهای معمولی را به دنیای بازی های هوش مصنوعی و رمز ارز ها در متاورس هدایت کنیم و با لیگ هوش مصنوعی فیفا، ما یک فرصت منحصر به فرد جدید را برای طرفداران فوتبال در سراسر جهان برای تعامل با ورزش مورد علاقه خود باز می کنیم.”

از اینکه به این خبر کریپتویی توجه کردید متشکریم!ما را در چت کریپتویی در تلگرام دنبال کنید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا