وضعیت روند سولانا

وضعیت روند سولانا ! آیا روند صعودی ادامه دارد یا نه؟ بهتره همین ابتدا بریم سراغ اصل مطلب تا ببینیم چه دلایلی توانست گمانه زنی های که خبر از حذف سولانا در کمترین قیمتش یعنی زمانی که سولانا به بدترین شکل ممکن سقوط کرد و ارزش ۹دلاری پیدا کرد را منقرض کند.

دلایل افزایش قیمت سولانا

دلایل رشد سولانا
دلایل رشد سولانا

ارز دیجیتالی سولانا در این ماه رکورد زد! رشد ۱۰۰۰درصدی این رمز ارز حجم معاملات sol را در بازارهای جهانی از اتریوم و کماکان بیت کوین فراتر برد.

وضعیت روند سولانا در این ماه سبز بود و رشد ایده آل این ارز دیجیتالی باری دیگر نگاه ها را به سمت خودش جلب کرد.

دلایل افزایش قیمت سولانا بر قیمت این رمز ارز اثر گذاشت و قیمت هر واحد solرا به بیشتر از 126دلار رساند.

ساختار فنی سولانا

سولانا ساختار فنی منبی بر اثبات سهام دارد بلاکچین سولانا مقیاس پذیری بالای نسبت به بیت کوین و اتریوم دارد. منظور از مقیاس پذیری همان داشتن سرعت تایید تراکنش ها در زمان کوتاه است.

شبکه سولانا میتواند ۷۰۰۰۰هزار تراکنش را در یک ثانیه تایید کند با توجه به اینکه شبکه امنیت و غیر متمرکزی بودنش را نیز حفظ کرده است.

ساختار فنی سولانا نقش مهمی را در بالا بردن قیمت سولانا در درازمدت دارد. بکار گیری توکن سولانا در پروژه های رمز ارزی برای توسعه دهندگان و همچنین مصرف کنندگان ارزان تر و سرعت مند تر خواهد بود.

مکانیزم کار سولانا نسبت به اتریوم و ارزهای که قابلیت بوجود آوردن ارزی دیگر و آپ های کریپتویی را دارند برتری دارد دلیل اصلی آن وجود کارمزد های پایین در این بلاکچین است.

بطور کلی یکی از دلایلی که باعث رشد قیمت سولانا شد و نقش آفرینی در وضعیت روند سولانا داشت ساختار فنی و حرفه ای این ارز دیجیتالی بود.

برگزاری ایردراپ ها در بلاکچین سولانا

اخیراً چندین ایردراپ در این بلاکچین برگزار شد و باعث شد فعالیت کاربران بر روی شبکه سولانا تقویت شود. یکی از این ایردراپ ها مربوط به توکن بونک بود که در نهایت بونک رشد خیره کننده ای کرد و تاثیر قوی بر روند صعودی سولانا گذاشت.

بونک باعث شد تا تمام گوشی موبایل ساگا بفروش برود و قیمت آن افزایش یابد.

جذب سرمایه

ماه دسامبر پروژه سولانا ورودی سرمایه بی نظیری داشت این پروژه در این ماه بیش از 110میلیون دلار سرمایه ورودی داشت. سرمایه گذاری بالای در این ماه بر روی ارز سولانا انجام شده است که میتواند در دراز مدت موثر بر قیمت آن باشد.

لازمه بدانید که صرافی های غیر متمرکزی که بر روی شبکه سولانا فعالیت می کنند در این ماه ورودی سرمایه بالای را تجربه کردند.

احیای صرافی FTX

مدتی است ماجرای صرافی FTX با ورشکسته شدن و محکومیت مدیر سابق ان تبدیل به احیای آن و از سر گیری این صرافی شده است.

رئیس کمیسیون بورس اوراق بهادار قبلا طی بیانیه ای اعلام کرد که FTX میتواند طی رعایت چارچوب قوانین نظارتی تعیین شده به فعالیتش ادامه بدهد.

این صرافی که بخشی از دارای آن ارز سولانا تشکیل داده بود به نوعی بی اثر بر قیمت این رمز ارز نبوده است.

لازمه بدانید که هر گونه اقدامی اعم از فروش یا خرید سولانا توسط این صرافی بدون شک وضعیت روند سولانا را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

سایر دلایل که باعث رشد قیمت سولانا شده اند
وضعیت روند سولانا
وضعیت روند سولانا

رمز ارز سولانا در بیشتر صرافی های متمرکز و غیر متمرکز وجود دارد و از طرفی دیگر بسیاری از کیف پول ها این رمز ارز را پشتیبانی می کنند این مزیت قیمت سولانا را تغییر می دهد.

حضور سولانا در بازار NFT و نقش آفرینی او برای ایجاد پروژه های نامتمرکز و دیفای در این زمینه باعث افزایش قیمت آن شده است.

شفافیت در بلاکچین این رمز ارز سرمایه گذاران بیشتری را ترغیب به گذاشتن سرمایه روی سولانا می کند این نکته که برمی گردد به ساختار فنی سولانا تنها ویژگی این بلاکچین نیست! بلکه بسیاری از انتقالات بین بلاکچین های اتریوم و سولانا  توسط این ارز انجام میشود.

در کل وضعیت روند سولانا به روند بازار کریپتو کارنسی هم بستگی دارد اگر اخبار بیت کوین را دنبال میکند بیت کوین چرخه صعودی را شروع کرده و کمتر از ۱۲۰روز دیگر تا رویداد هاوینگ خود فرصت دارد.

سولانا تحت تاثیر جریان های صعودی بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتالی قرار می گیرد و همگام با صعود ها و نزول ها میشود.

تمام این دلایل دست در روند این رمز ارز دارند البته دلایل بیشتری وجود خواهد داشت که اگر خاطرتان هست در پایان مطلب ارسال کنید.

سودمند باشید🌹به تلگرام بروید 👇

https://t.me/turboplaycrypto

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا