ویژگی های بهترین کیف پول ها برای نگهداری ارزهای دیجیتالی

بهترین کیف پول ها برای نگهداری ارزهای دیجیتالی ویژگی های دارند که اگر بدانید میتوانید از بین هزار کیف پول ساخته شده برای نگهداری ارزهای دیجیتالی بهترین کیف را انتخاب کنید.

اگر از ابتدا مختصر توضیحی در مورد کیف پول ها بدهیم کیف پول ها به طور کلی به چند دسته تقسیم می شوند. که کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند تا کنون، البته که هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند.

کیف پول های دیجیتالی بهترین و میشه گفت امن ترین جا برای ذخیره سازی یک رمز ارز میباشد همانطور که شاید شما با کیف پول های متعددی مانند پول تراست والت  کار کرده باشید میدانید که هر کیف پول قبل از ساخت آن یکسری رمز یا کلمه بازیابی بشدت مهم دارد که چنانچه مشکلی برای سیستم تان بوجود اید با داشتن آن کلمه ها و پسورد های بازیابی بتوانید با سیستم های دیگری کیف پول دیجیتال تان را بازیابی کنید و دارایی های دیجیتال تان را بازگردانید.همه کیف پول های رمز ارزی برای هریک از ارز هایک آدرس واریز به کیف پول دارند که اگر کسی قرار باشد برایتان ارزی را ارسال کنید از طریق رمز ارز شما باید ادرس همان رمز ارزی را که میخواهد واریز کند را برایش بدرستی بفرستید تا برایتان واریز به کوین مربوطه انجام شود. بهترین کیف پول ها برای نگهداری ارزهای دیجیتالی میشه گفت معروف ترین آنهاست. ساده تر بگویم کیف پول های معروف همیشه پر طرفدار بوده اند و رضایت مندی کاربران از استفاده آنها باعث شده تا این کیف پول ها هر روز بیشتر از دیروز شهرت بیابند.اما این کیف پول ها چه ویژگی های را داشته اند که معتبر شده اند؟

امنیت بالا

همیشه اولین نکته برای یک کیف پول رمز ارزی امنیتش بوده است.معمولاً کیف پول های سخت افزاری امنیت بالاتری دارند نسبت به کیف پول های نرم افزاری و یکی از دلایل شان که کارمزد بیشتری دریافت میکنند همین برقراری امنیت کیف بوده است.تقریباً میشه گفت هک کیف های سخت افزاری کاری دشوار و غیر ممکن بوده است.از این رو اکثر سرمایه گذاران روی رمز ارز ها این نوع کیف پول را برای هولد کردن انتخاب میکنند یکی از کیف پول های که بصورت سخت افزاری میباشد میتوان به کیف لجر نانو اشاره کرد.

پشتبانی از ارز های دیجیتالی بیشتر

هر کیف پول به نسبت خودش و پلت فرمی که روی آن کار میکند تعدادی رمز ارز دارد که آنها را پشتیبانی نیز میکند.هر چقدر کیف پول حالا چه سخت افزاری و نرم افزاری از کوین بیشتری پشتیبانی کند دیگر شما لازم نخواهد بود برای هولد یک رمز ارز دنبال کیف پول بروید میتوانید در کیف فعلی تان ذخیره کنید.

مقدار کارمزد

یکی از دغدغه های کاربران کریپتوی کارمزد جابجای رمز ارز بوده است.شاید شما هم با اینچنین مواردی دست و پنجه نرم کرده باشید که بخشی عظیمی از یک ارز تان برای کارمزد به کیف پول پرداخت بشود.البته که این مورد به رمز ارز تان هم ربط پیدا خواهد کرد.معمولاً کیف پول های نرم افزاری کارمزد کمتری دریافت میکنند.پس یکی دیگر از ویژگی های بهترین کیف پول ها برای نگهداری ارزهای دیجیتالی کارمزد پایین هست.

امکانات بیشتر

کیف پول ها امکانات و قابلیت های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند خیلی از کیف پول ها امکان نگهداری ،تبدیل  رمز ارز ، قیمت انلاین رمز ارزها ، نمودار انها و…ارائه میدهند این کیف پول ها همیشه برای کاربران جذاب و جالب بوده است.داشتن امکانات بیشتر در اصل کار کاربران را راحتر میکند بنابراین هر چقدر امکانات یک کیف پول رمز ارزی بیشتر باشد بیشتر مورد پسند و استفاده افراد قرار خواهد گرفت.

در کیف پول های سخت افزاری هولد کنم یا نرم افزاری؟

شاید دغدغه شما هم این باشد که از کدام کیف پول ها برای نگهداری ارزهای دیجیتالی استفاده کنم .در مرحله اول میزان بودجه ای که هذینه کرده اید ایا سنگین است یا خیر؟

اگر مبالغ سنگین و قابل توجهی را رمز ارز خریداری کرده اید و برای دراز مدت روی آن سرمایه گذاری کرده اید بهتره جهت امنیت بالا از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید.اما اگر مبالغ کم و قابل جبرانی را رمز ارز خریداری کرده اید کیف های نرم افزاری مناسب تر و کم کارمزد تر خواهند بود.البته بستگی به رمز ارزی که خریداری میکنید هم دارد مثلاً رمز ارز ترون TRX یک ترون کارمزد شبکه از شما کسر خواهدکرد.مواردی که در بالا اشاره کرد.ایم ویژگی های مهم یک کیف پول مناسب و ایمن میباشد.پس هرگز در هیچ صرافی رمزارزهایتان را نگهداری نکنید!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا