کارت بانکی برای مشاغل رمز ارزی

 

اگر بدنبال یک کارت همه کاره و پرکاربرد برای خرید های اینترنتی ارز های دیجیتالی هستید بهترین کارت بانکی برای مشاغل رمز ارزی کارت نئوبانکی بانک سامان که بلو بانک نام دارد می باشد.حتما تا الان برنامه های زیادی را برای جابجایی پول با گوشی نصب کرده اید.

بلو بانک یکی از بهترین کارت های بانکی برای مشاغل رمز ارزی است این خدمات رسانی ارزشمند به شما کمک میکند تا با راحتی تمام و سرعت بالای دارایی تان را به ارز های دیجیتالی تبدیل کنید یا برعکس وقتی رمز ارزی را در صرافی ارز های دیجیتالی می فروشید و قصد برداشت وجه تان را دارید به راحتی به حساب جاری شما در بلو بانک واریز میشود و پیامک ان نیز به تلفن شما ارسال میشود.

بنابراین به جرئت میتوان گفت که بلو بانک یکی از بهترین برنامه های جابجایی پول و خرید اینترنتی است.

این برنامه جالب کلی خدمات متنوع ارائه میدهد که در ادامه براتون معرفی میکنیم.

بلو بانک یک بانک دیجیتالی تحت کنترل و توسعه بانک سامان میباشد.پس با خدمات بلو بانک بیشتر اشناشوید.

خدمات متنوع برنامه بلو بانک کارت بانکی برای مشاغل رمز ارزی 

قبل از شروع خودتان میدانید که برای افتتاح حساب و دریافت کارت از هر بانکی باید حضوری به بانک مراجعه کنید.

بلو بانک صفر تا صد خدماتش را مجازی ارائه میدهد و لازم نیست که به بانک سامان بروید.فقط برنامه بلو بانک را نصب کنید و مراحل را طی کنید خودتان را معرفی و احراز هویت کنید تا کارت بلو بانک را درب خانه دریافت کنید.این مزایای بلو بانک خیلی جالب و جذاب برای افرادی بوده که وقت کافی برای مراجعه حضوری به بانک ها را ندارند.

خرید شارژ-بسته اینترنت-انتقال پول فقط با بلو بانک

شما پس از فعالسازی بلو بانک در واقع اختیار کلی حساب تان را در اختیار دارید.

با ورود به برنامه بلو بانک میتوانید خرید شارژ همراه اول ،ایرانسل ،رایتل و…خریداری کنید.برای خرید بسته های اینترنت هم میتوانید از این برنامه جالب و معتبر استفاده کنید.اما جابجای و انتقال پول با برنامه بلو بانک ،قدرتمندی این برنامه در انتقال پول عالی هست.حتی شما میتوانید مبالغ سنگینی را هم جابجا کنید با بلو بانک.

شاید با برنامه های قبلی که برای انتقال پول استفاده میکردین ،باید منتظر اس ام اس رمز پویا باشید.تا بتوانید پولتان را از کارت تان به کارت دیگری انتقال بدهید، اما این برنامه شیرین ایرانی به راحتی انتقال را انجام میدهد.بدون منتظر ماندن ،سرعت انتقال این برنامه عالی هست. بنابراین بلو بانک را نصب کنید تا خودتان از نزدیک متوجه مزایایش شوید.

بلو بانک را نصب کنید و درامد کسب کنید.

شما جهت کسب درامد از برنامه بلو بانک میتواند این برنامه بانکی جدید را به دریگران معرفی کنید و درامد تومانی داشته باشید.

شرایط حال حاضر این برنامه برای هر نفری که شما دعوت کنید ۳۰هزار تومان به شما هدیه می دهد که همان لحظه قابل برداشت از برنامه و کارت است.اما شما ۱۰نفر را میتوانید به برنامه دعوت دهید.اما دربرخی موارد مثل عید نوروز این محدودیت ۱۰نفر برداشته میشود.که این خبر ها را بلو بانک از طریق اعلان و پیامک به شما اطلاع میدهد.

مفقودی و گم شدن کارت بلو بانک

اگر تا بحال کارت های بانکی تان را گم کرده اید با بلو بانک کارت بلوی شما گم و مورد سواستفاده قرار نمیگیرد.

یکی دیگر از خوبی های بلو بانک اینکه که اگر کارت بلوی تان را گم کردید بدون مراجعه حضوری به بانک از طریق برنامه حساب بانکی تان را مسدود کنید.در هر صورت بلو بانک جزو بهترین برنامه های بانکی محسوب میشود.با این برنامه با سرعت بیشتری میتوانید در بازار های دیجیتالی کار کنید.نظر شما چیه در مورد کارت بانکی بلو بانک؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا