چرا بیت کوین سقوط کرد؟

چرا بیت کوین سقوط کرد؟ بلاخره هشدارهای اقای رابرت کیوساکی به واقعیت تبدیل شد. مدتی پیش رابرت کیوساکی هشدار سقوط سهام مختلف را داده بود و حالا این اتفاق بر اثر یکسری عوامل رخ داده است.

چرا بیت کوین سقوط کرد؟
چرا بیت کوین سقوط کرد؟

بیت کوین دوباره وارد کانال 50هزار دلار شد و باعث شد اکثریت ارزهای دیجیتالی ریزش قیمت داشته باشند در این سقوط قیمت بیش از یک میلیارد دلار معامله لیکوئید شدند.

  • انتشار داده های منفی از اقتصاد امریکا

یکی از دلیل های که روند بیتکوین را نزولی کرد انتشار داده های منفی از اقتصاد امریکا بود. انتشار اخبار منفی از نرخ بیکاری و نرخ تولید در آمریکا اعتماد سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری روی رمز ارز ها را از بین برد این کاهش رشد اقتصادی باعث سقوط بی سابقه سایر بازارها نیز شد.

  • فروش بیش از حد رمز ارز از سوی نهنگ ها 

افزایش فروش رمز ارز از سوی نهنگ ها یکی دیگر از عوامل سقوط بیتکوین و بازار کریپتو کارنسی بوده است. فروش های اتفاق افتاده در این ماه از سوی نهنگ ها قیمت بیت کوین را نزولی کرد. یکی از این فروش ها تاثر فروش بیت کوین های دولت آلمان بود که شروع نزول قیمت بیت کوین بود.

  • قانون گذاری های سخت گیرانه روی رمز ارز ها 

بسیاری از کشورها در حال قانون گذاری برای ارزهای دیجیتالی هستند این قانون گذاری ها بویژه در زمینه استخراج رمز ارز ها که در بعضی از کشورها ممنوع شده دست کمکی به سقوط بازار کریپتو شد.

در پایان باید گفت بازار کریپتو کارنسی نوسانات بالای دارد که اینبار نوسانات قیمت روند نزولی را در پیش گرفتند و این کاهش قیمت نشانه بی حوصله شدن هولدر های میان مدت است که میتواند قیمت بیت کوین را تا محدوده 48هزار دلار کاهش دهد. سه مورد بالا علت های اصلی هستند که چرا بیت کوین سقوط کرد؟

V0.01wws

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا