استراتژی معاملاتی چیست؟

استراتژی معاملاتی چیست؟ تا کنون از خودتان پرسیده اید که چگونه و با چه سبکی در بازار ارزهای دیجیتالی معامله می کنید؟

رمز ارزها پول های غیر فیزیکی هستند و به نوعی از جدیدترین پول ها بحساب می آیند. این روزها افراد زیادی روی به شغل اینترنتی تریدینگ اورده اند بنابراین این مطلب را آماده کرده ایم تا در گام اول با مفهوم و معنی استراتژی معاملاتی اشنا شوید و سپس به ویژگی های یک استراتژی معاملاتی سودمند خواهیم پرداخت.

استراتژی معاملاتی چیست؟

بطور کلی کلمه استراتژی یک کلمه یونانی است که منظور ان رهبری کردن است. در واقع منظور از استراتژی معاملاتی در زمینه کریپتو کارنسی یعنی سبک معامله گری شما در این زمینه خواهد بود.

داشتن یک سبک معامله گری سودمند بدون شک درصد موفقیت شما را در ترید افزایش خواهد داد و بر عکس اگر در ترید استراتژی جالب و سلامتی نداشته باشید به راحتی پولتان را از دست خواهید داد.

همیشه یکی از دغدغه های تریدرها نداشتن یک سبک معامله گری بوده و از ان مهم تر ندانستن عیب ها و ایراد های سبکی که با آن ترید می کنند.

اما نگران نباشید شما میتوانید با رفتن به صفحه استراتژی ها از استراتژی های ساخته شده توسط نوابغ حوزه کریپتو استفاده کنید. و یا اگر شما یک تریدر حرفه ای هستید استراتژی خود را بفرشید در همین سایت.

در کل استراتژی های زیادی امروزه در زمینه ترید بکار گرفته میشود استراتژی ها کلیه ای از دستورات لازم را در اختیار یک تریدر قرار می دهند.

پارامترهای مهم که یک استراتژی معاملاتی سودمند باید داشته باشد

هر سبک معامله گری که استفاده میکنید در بازار ارزهای دیجیتالی باید این ویژگی ها را داشته باشد تا موفقیت آمیز باشد.

اولین پارامتر درصد موفق بودن معاملات شما که بر مبنای هر ۱۰۰ معامله حساب میشود. در واقع وین ریت معاملات شما در یک بازه زمانی چند است.

منظور از وین ریت به این معنی است که از هر ۱۰۰ معامله چند تا با موفقیت بسته میشود.

پارامتر دوم سود خالص شما چقدر است بهتره بگم بعنوان یک تریدر در یک ماه با خودتان حساب کنید چقدر سود و چقدر ضرر کرده اید.

برای بدست آوردن آمار سود خالص بهتره تمام سود های معامله های خود را بفرض مثال در یک بازه یک ماهه جمع کنید و تمام ضرر هایتان را هم جمع کنید.

پارامتر سوم سلامتی یک استراتژی است این ویژگی را باید جدی بگیرید و سعی کنید سبکی را بکار ببرید در ترید که به مرور زمان استراتژی شما را قوی تر کند.

پارامتر چهارم باید شروع به عیب یابی سبک خودتان کنید باید در حساب تریدینگ خود را در یک ماه نگاه کنید ببینید حساب شما کجا بیشترین ضرر را متحمل شده و کجا بیشترین سود را.

در آخر مطلب باید گفت پیدا کردن بهترین مسیر در ترید نیازمند پیش نیازهای اولیه بخصوص برای تازه وارد هاست که میتوان به دانش کریپتوی اشاره کرد.

شما از چه سبک معامله گری استفاده میکنید؟ میتوانید با رفتن به صفحه استراتژی ها سبک معامله گری خودتان را بفرشید یا از سایر سبک های معاملاتی در زمینه کریپتو کارنسی دیدن کنید و یاد بگیرید روش های حرفه ای و سودمند در تریدینگ.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا