استراتژی هولد صفر تا صد این روش درامدزا در بازار کریپتو

استراتژی هولد یکی از قدیمی ترین سبک های معاملاتی در زمینه کریپتو کارنسی بوده است در این مطلب اگر با ما باشید این استراتژی را بطور کامل با جزئیات کامل باز خواهیم کرد و بطور صفر تا صد ان را توضیح خواهیم داد.
بطور کلی هر انچه را که باید درباره این شیوه کسب درامد از بازارهای مالی بویژه بازار ارزهای دیجیتالی بدانید در همین مقاله موضوع ما خواهد بود در صورتی که سوالی هم داشتید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید قطعا پاسخ می دهیم.
منظور از هولد یعنی نگهداری و منظور از هولدر به شخصی اشاره دارد که رمز ارزی را نگهداری می کند.

اگر شما هم یک هولدر ارزهای دیجیتالی هستید و روشی خلاقانه و سودمندی را در کشف کرده اید میتوانید در صفحه استراتژی ها با ثبت آن از فروش رفتن استراتژی خود هم کسب سود دلاری داشته باشید.

هولد چیست و چگونه کار میکند؟

صفر تا صد استراتژی هولد
صفر تا صد استراتژی هولد

همانطور که در بالا هم گفتیم هولد یعنی نگهداری ، رمز ارزها همانطور که میدانید پول های غیر فیزیکی هستند که یکی از قابلیت های بینظیر آنها نگه داری آنهاست بر خلاف خیلی از پول های فیات که نگهداری آنها هم ارزشی ندارد بله می تواند ضرر اسا باشد در دراز مدت  و ثروت شما را در آینده بی ارزش کند.

این پول های بدون قانون میتوانند مانند طلا عمل کنند بفرض مثال وقتی بیت کوین خریداری می کنید و اقدام به هولد ان می کنید یعنی طلای دیجیتالی خریده اید.

لازم به گفتن است که تا کنون هولد کردن رمز ارزها یکی از بهترین و معتبر ترین روش های کسب سود از بازار کریپتو کارنسی بوده است.

از این استراتژی سرمایه گذاران استفاده میکنند و در درازمدت سود قابل توجه ای را بدست می اورند. استراتژی هولد بر خلاف معاملات فیوچرز و روزانه نیازمند پول بیشتری است تا در درازمدت به نتیجه برسد.

این استراتژی چگونه کار میکند؟

قبل از اینکه به یک هولدر ارزهای دیجیتالی تبدیل شوید یکسری پیش نیازها را باید فراهم سازی کنید. بطور کلی نکات زیر بخشی مهم از پیش نیازهای اولیه ای هستند که یک هولدر ارزهای دیجیتالی باید بداند با آنها اشنا باشد.

  • تحقیقات و شناخت ساختار بازار کریپتو کارنسی 
  • خود شناسی
  • میزان سرمایه

توجه: اگر حرفه ای هستید یا مبتدی جهت استفاده از این سبک درامد زایی در صنعت کریپتو به توضیحات زیر توجه کنید!

اگر قصد دارید از هولد کردن به درامد برسید چه تریدر حرفه ای هستید یا مبتدی ابتدا باید با ساختار بازار کریپتو کارنسی اشنا باشید یا با آموزش و تحقیقات شناخت سطحی از این فناوری بدست اورید.

شما لازم دارید ارزهای دیجیتالی که پتانسیل رشد قابل توجه ای را در آینده دارند را شناسایی و درباره آنها تحقیق کنید و تحلیل های درازمدتی را داشته باشید.

اکثر هولدر ها برای کسب اطلاعات معتبر به سراغ نسخه وایت پیپر  رمز ارز های می روند که قصد سرمایه گذاری روی آن دارند.

در نهایت تحقیقات شما منجرب به ایجاد یک سبد سرمایه گذاری خواهد شد‌ که بهترین ارزها در آن قرار گرفته است.

نکته دومی که گفتیم خودشناسی است بدون شک شناختن خود از شناختن بازار ارزهای دیجیتالی بشدت سخت تر و دشوارتر خواهد بود. بدون اینکه وارد جزئیات این نکته شویم فقط کافیه در هر شرایطی به خود مسلط باشید تا بهترین تصمیم گیری ها را در شرایط های مختلف بگیرید.

نکته بعدی میزان سرمایه گذاری شماست میزان سرمایه گذاری شما گره خورده به شرایط اقتصادی و سطح درامدی شما دارد توجه کنید که سرمایه گذاری شما به گونه ای نباید باشد که اگر روزی تمام سرمایه خود را در این زمینه به هر دلیلی از دست دادید سلامت اقتصادی زندگی تان را درگیر نکند و ضرر و زیان غیر جبران باشد.

حال که این پیش نیازها را در این زمینه اماده کردید به سراغ هولد کردن سبد مان می رویم. اگر حرفه ای هستید حتما در صرافی های رمز ارزی حساب دارید و اگر تازه کار هستید ابتدا باید در یک صرافی معتبر ایرانی ثبت نام کنید و حساب خودتان را تکمیل کنید که بهتره با احرازهویت و دادن سایر اطلاعات هویتی به صرافی از خدمات بیشتری بهرمند شوید.

لازم به ذکر است که در اکثر صرافی های ایرانی باید برای برداشت و واریز پول های سنگین در جهت سرمایه گذاری احراز هویت کنید.

مرحله بعدی باید مقایسه کنید صرافی ها را با یکدیگر در جهت اینکه کدام صرافی کارمزد کمتر و کوین بیشتری را به شما به ازای سرمایه شما خواهد داد البته پارامتر های بیشتری را میتوانید برای مقایسه کردن در نظر بگیرد که بازم نیازمند تحقیقات و شناخت کافی از صرافی ها خواهد بود.

ارزهای دیجیتالی که در سبد سرمایه گذاری شما قرار گرفته است را شروع کنید به خرید و سپس باید در کیف پول های گرم یا سرد نگه داری کنید.

کیف پول های ارزهای دیجیتالی گونه های مختلفی دارند که رایج ترین آنها کیف پول های گرم و نرم افزاری است که همانند برنامه قابلیت نصب بر روی سیستم شما را دارند.

اکثر هولدر های که سرمایه بالای را در این زمینه کرده اند از کیف پول های سرد به دلیل بالا بودن امنیت انها استفاده می کنند.

در کل این گذینه بر اساس نیاز هولدر به امنیت انتخاب میشود اگر سرمایه گذاری شما نیازمند امنیت قوی تر و بیشتر است کیف پول های سرد بهتره، در غیر اینصورت میتوانید از کیف پول های گرم و نرم افزاری مانند تراست والت یا کوینومی استفاده کنید.

اشتباه نکنید تنها با خرید رمز ارز و انتقال انها به کیف پول استراتژی هولد را بدرستی انجام نداده اید زیرا قبل از اینکه این کارها را انجام بدهید لازمه نقاط خروجی را بر اساس زمان و سطح سود کسب شده برای سرمایه گذاری خود مشخص کنید یا بهتره اینگونه بگویم انتظار برگشت سرمایه تان را مشخص کنید که معمولاً یک تا دو نهایت سه سال هست.

شما تا اینجای استراتژی پول تان را با استفاده از صرافی تبدیل به رمز ارز کرده اید و با استفاده از کیف پول ها عملیات هولد را انجام می دهید شما الان یک هولدر ارزهای دیجیتالی هستید!

نگران نباشید در این مطلب تا شما را یک هولدر ارزهای دیجیتالی نکنیم بیخیال نمی شویم😂 به نکات مهم در استفاده کردن از استراتژی هولد در این زمینه توجه کنید!

نکاتی که در هولد کردن باید جدی بگیرید!

  1. حتما قبل از هر گونه اقدامی شناخت کافی در این زمینه بدست اورید و از کارشناسان این حوزه راهنمایی بگیرید.
  2. روی رمز ارزهای معتبر و ردیف اول بازار سرمایه گذاری کنید و اگر در سبد سرمایه گذاری شما ارزهای جدیدی قرار گرفته است سرمایه کمی را برایشان در نظر بگیرید سعی کنید سرمایه تان را مدیریت کنید.
  3. در انتخاب صرافی و کیف پول حتما تحقیقات کنید و معتبر ترین ها را انتخاب کنید برای سرمایه گذاری. 
  4. روند کلی بازار از جمله بیت کوین را مدنظر قرار بدهید و با توجه به شرایط بازار تصمیم زمان خرید و فروش را بگیرید.
  5. هرگز تمام سرمایه زندگی تان را وارد ارزهای دیجیتالی نکنید!!
  6. الوعده وفا به سود خود قانع باشید بر اساس دستورات استراتژی پیش بروید در نقاط خروج باید اقدام به فروش ارزهای دیجیتالی تان کنید و از سودی که بدست آورده اید راضی باشید.
  7. بی صبری نکنید اگر استراتژی هولد را رهبر معامله خود قرار داده اید بی دلیل دست به فروش ارزهای دیجیتالی تان نزنید.
  8. اگر اپشن های قوی تری را در درون این استراتژی می خواهید خلق کنید بشدت تحقیق کنید مثلاً برخی از هولدر های حرفه ای برخی از رمز ارزهایشان را استیک می کنند تا سطح سود بیشتری بدست آورند که نیازمند تحقیقات و شناخت عوامل استیکینگ از جمله انتخاب ولیدیتور معتبر است.
  9. اخبار و رویدادهای اقتصادی جهان را دنبال کنید بویژه خبرهای که بر قیمت بیت کوین اثر گذار باشد.
  10. تحلیل فاندامنتالی را جدی بگیرید
  11. سعی کنید مسائل خارجی ارزها را دریابید مثل قانون گذاری روی ارزهای دیجیتالی در کشورها و..حتی قانون گذاری روی اینترنت
  12. اماده برای پذیرفتن هر گونه اتفاقی را در این زمینه باشید زیرا ورود شما به این بازار خود یک ریسک است زیرا بازار کریپتو کارنسی یک بازار غیر منطقی هست و هنوزم بطور کامل در سطح جهانی به اوج شکوفایی نرسیده است. 
  13. قبل از سرمایه گذاری روی رمز ارز ها مشاوره بگیرید در جهت محکم کاری پروژه
  14. روی امنیت و انتخاب صرافی و کیف پول های رمز ارز ها به تحقیقات بپردازید و دفترچه رمز برای خود تهیه کنید.

نتیجه گیری و خلاصه ای از کسب درآمد از استفاده از استراتژی هولد در صنعت کریپتو کارنسی 

در کل شما بخشی از سرمایه تان را روی رمز ارزها ریخته اید و آنها را در قیمت های پایین خریده اید و با بالا رفتن قیمت آنها در مدت طولانی کسب سود می کنید.

این استراتژی بسیار راحت و معتبر است و سود قابل توجه ای را با توجه به سرمایه اولیه شما و تحلیلاتی که کرده اید به شما میتواند برساند.

سرمایه گذارها در اکثر بازار های مالی یکی از موفق ترین قشر بوده اند زیرا از معتبر ترین تایم فریم ها استفاده کرده اند. لازمه بدانید که هر چقدر تایم فریم های بلندمدت را در جهت تحلیل بررسی کنید اعتبار تحلیل بیشتر خواهد بود.

سودمند باشید اگر استراتژی خاصی دارید در زمینه کریپتو کارنسی در صفحه استراتژی ها ثبت کنید و بفروشید ان را.

1 دیدگاه دربارهٔ «استراتژی هولد صفر تا صد این روش درامدزا در بازار کریپتو»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا