بیت کوین یا بیمه تامین اجتماعی کدام را اینده دار می دانید؟؟

بیت کوین یا بیمه تامین اجتماعی شما بین این دو کدام یک را اینده دار می دانید؟؟اگر فکر میکنید سوالی سختی پرسیدم مطلب را دنبال کنید تا به پاسخ های که برای این پرسش وجود دارد برسید.

بیت کوین یا بیمه تامین اجتماعی شما کدام یک را انتخاب می کنید ؟

رمزارز یا بیمه؟
رمزارز یا بیمه؟

بدون مقدمه وارد تفاوت های بین بیت کوین و بیمه تامین اجتماعی می شویم تا هم وقت شما را کمتر بگیریم و هم حاشیه های که در پیرامون این دو وجود دارد را حذف کرده باشیم.

رمز ارز بیت کوین BTC معروف به پادشاه بازار ارزهای دیجیتالی یک پول مجازی و غیر قابل لمس است یا بهتره بگویم بیت کوین یک کریپتوی رمزنگاری شده است که از فناوری بلاکچین استفاده میکند.با ورود بیت کوین و معروفی ان به عموم مردم در سال ۲۰۰۸ میلادی موتور صنعت کریپتو کارنسی شروع بکار کرد.بیت کوین با توجه به مکانیزم کاری که در ساختارش داشت توانست دوام بیاورد و هم اکنون قیمت آن چندین برابر زمان تولدش شده است.

بیت کوین یک فناوری جهانی متن باز است که در پیرامون خود  مشاغل کریپتویی  متنوعی را تقدیم کاربران فعال این بازار کرده است.از جمله این مشاغل رمز ارزی میتوان به شغل تحلیل گری رمز ارز ها اشاره کنیم.

اینده بیت کوین بستگی به عوامل های خارجی و داخلی جهان بر می گردد که منطقه ای از تحلیل های رمز ارزی را شامل میشود.بیت کوین تا الان تقربیاً ثابت کرده است که از بین رفتنی نیست.شاید چرخه نزولی ان مانند الان به پایین ترین حالت خود برسد یا چرخه ان مانند صعود سال ۲۰۲۰ به بالاترین حد خود برسد.این طبیعت این کریپتو تا کنون بوده است.بیت کوین تا الان توانسته به بخشی از اهداف خودبرسد و خودش را به هدف اصلی آن که حذف پول سنتی و کاغذی بود نزدیکتر کند.

جالب است که بدانید شما چه بیت کوین را انتخاب کنید و چه پول تان را صرف بیمه تامین اجتماعی کنید باید آماده برای پذیرفتن یک ریسک بزرگی شوید.

بیمه تامین اجتماعی یک بیمه دولتی است که کارفرمایان از ان برای تحت پوشش کردن نیروی خود استفاده میکنند و به همین دلیل درصدی از هذینه بیمه را کارفرما به تامین اجتماعی پرداخت میکند.البته این شرایط برای افراد دارای شغل است.شما میتوانید خودتان بدون شغل از خدمات بیمه تامین اجتماعی استفاده کنید.تامین اجتماعی هم در حال حاضر بیمه آنچنان جالبی نیست زیرا خدمات درمانی این بیمه فقط در مراکز درمانی بیمه تامین اجتماعی رایگان است و افرادی که دسترسی به این مراکز ندارند نمی توانند از آن استفاده کنند.این بیمه یک بیمه عمومی است.

زمانی میتوان گفت که بیمه تامین اجتماعی اینده دار است که شما بعد از ۳۰سال کار زنده و درقید حیات باشید و برعکس بعد از ۳۰سال ممکنه بیمه ای وجود نداشته باشد. درواقع نباید به هر دولتی دل بست چه برسد به بیمه تامین اجتماعی.

اگر با موضوع منظور از متمرکز و غیر متمرکزی در بازار کریپتو کارنسی اشنا باشید درک بهتری از بیمه و بیت کوین بدست خواهید اورد.بیمه پسندازی است که دولت از آن پشتیبانی میکند و بخشی از مسولیت پذیری آن بر عهده دولت خواهد بود.اما بیتکوین یک فناوری متن باز است که تمام عواقب و نتایج آن از شروع تا پایان یک معامله کریپتویی بر عهده شخص خواهد بود.

در رابطه با بیت کوین و بیمه تامین اجتماعی داستانی را که برای خودم به وقوع پیوست را شرح خواهم داد تا کمکی به شما کرده باشم برای انتخاب کردن بیت کوین یا بیمه تامین اجتماعی. 

اتفاقی که برای من در رابطه با رمز ارز ها و بیمه افتاد را بخوانید.

چقدر با رمز ارزها اشنا هستید؟
چقدر با رمز ارزها اشنا هستید؟

سال ۱۳۹۴سال اشنایی من با ارزهای دیجیتالی بود که من دقیقاً در همون سال بخشی از سرمایه ام را در بازار به دلیل نداشتن دانش کریپتوی (Crypto knowledge) از دست دادم این بسیار برای من گران تمام شد در حالی که میتوانست زندگی من را نابود کند.

همیشه برای هر فردی نرسیدن به هدفش پس از اینکه تمام سعی خودش را می کند ناراحت کننده است این سال یکی از بدترین سالهای زندگی من بود.درصورتی که من از چهار سال قبل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بودم و تنها شانس کارم بود. 

من در آن زمان از بازار رمز ارز ها شکست خوردم اما به خودم مسلط بودم و میدانستم که روزی شرایط عوض خواهد شد.اتفاق بدی که افتاد پس از اینکه بخشی اعظمی از ثروتم را در بازار کریپتو کارنسی از دست دادم این بود که کارم را از دست دادم ، ناگفته نماند که کار من در آن زمان حسابداری بود.

فرصتی که بیمه برای من در زمان از دست دادن کارم ایفا کرده بود بیمه بیکاری بود.اما من از این فرصت استفاده نکردم تا اینکه پس از شش ماه دوباره رفتم سرکار.و بیمه تامین اجتماعی برایم رد میشد.

ان روزها وقعاً روز های سختی بود بی پولی ،بی درامد بودن ،بیکار بودن ،از دست دادن بخشی از سرمایه چند ساله ام در بازار کریپتو کارنسی خیلی برایم عذاب آور بود.تا اینکه در سال ۲۰۱۹دوباره دست به ریسک زدم و موتورم را که با قرض چند سال قبل خریده بودم برای فروش در دیوار گذاشتم.

موتور من با قیمت ۱۶میلیون تومان بفروش رفت.من ۱۵میلیون را روی سه رمز ارز رمز ارز بایننس BNB و ارز دیجیتالی سولانا SOL  ورمز ارز اتریوم ETH سرمایه گذاری کردم و در سال ۲۰۲۰که بازار صعودی شد فروختم و توانستم سرمایه از دست رفته ام را جبران کنم.من میدانستم که میتوانم ضرر نکنم و پولم را با استفاده از رمزارز ها چند برابر کنم.

در همان سال معاملات کوتاه مدتی باز می کردم و سود میکردم از معامله ام چونکه تابع ضرر نبودم.یعنی یاد گرفته بودم که هیچ وقت در معامله تابع ضرر نباشم.و تا الان با معاملات کریپتوی ام توانستم خونه بخرم و تا جای حرفه ای شدم که میخواستم هرچه سریع تر شغل تحلیل گری رمز ارز ها را شغل اولم کنم اما راهی نداشتم چونکه سوابق بیمه تامین اجتماعی من از بین میرفت و منم نمی خواستم به بیمه هذینه ای بپردازم چونکه با خودم می گفتم تا الان من ۱۰سال بیمه دارم چه دردی از من دوا کرد.و الانم نتنها از بیمه ها بیزارم بلکه بازم بین دوراهی بیت کوین یا بیمه تامین اجتماعی گیر افتاده ام،چونکه خانمم را می خواهم بیمه کنم ولی می گویم جای بیمه برایش رمز ارز بخرم.من خودم به بیمه اعتقادی ندارم چونکه هیچ وقت بیمه نمی تواند سرمایه ات را چند برابر کند بلکه بیمه پول خودتان است که برای روز مبادا پسنداز شده و با حساب تورم روز برایتان محاسبه میشود.اما چند برابر کردن سرمایه فقط از عهده بازار کریپتو کارنسی بر می آید به شرط آنکه ابتدا دانش کریپتوی تان را تقویت کنید سپس معامله کنید.

رمز ارز ها هم میتوانند پسنداز خوبی برای افراد باشند در هر حال بیمه تامین اجتماعی یا بیت کوین از دیدگاه من بدین منظور است که بیمه جدا از خدمات درمانی و..غیره اش یک پسندازی است که اگر پس از ۳۰سال کار زنده باشین بکارتان خواهد امد و بیمه هم باشد.اما بیت کوین یک فناوری جهانی است که اگر کار کردن و کسب درآمد از بازار رمز ارز ها را بدرستی یاد بگیرید میتواند شما را پولدار کند اما بشدت پر ریسک است.

دیدگاه شما در این باره چیست؟کامنت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا