تریدینگ trading را چگونه شروع کنیم؟

شغل معامله گری یا تریدینگ trading یکی از بهترین و سودمندترین راه های کسب درآمد از بازار رمز ارز ها بوده است.اگر شما هم علاقه مند به این شغل اینترنتی کریپتویی هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید لحظاتی را به خواندن این مقاله اختصاص بدهید.

تریدینگ trading را چگونه شروع کنیم؟

تریدینگ trading را چگونه شروع کنیم؟
تریدینگ trading را چگونه شروع کنیم؟

معمولاً این مدل از سوالات برای افراد تازه وارد در این زمینه پیش می اید.معامله گری در بازار کریپتو کارنسی(Cryptocurrency) یک شغل اینترنتی محسوب میشود که میتواند برای هر فردی سودمند باشد.اگر میخواهید بدانید تریدینگ trading را چگونه شروع کنیم بهتره خودتان را در اولین پله بیشتر و بهتر بشناسید.شاید الان برایتان این سوال بوجود امده باشد که چه ربطی به شناخت خودم دارد.

اگر مبتدی هستید کاملاً حق با شماست که اینجور پرسش های به ذهنتان برسد.در واقعیت این شما هستید که میخواهید از خرید و فروش رمز ارز ها کسب درآمد کنید باید رفتار ها ،کنش ها و واکنش ها ، ویژگی های خود را بیشتر بشناسید تا بتوانید در تصمیم گیری ها در شرایط های که بازار ایجاد میکند بهترین میسر را انتخاب کنید.مثلاً ایا شما انسانی ریسک پذیر هستید؟بدون شک اگر شما قدرت ریسک نداشته باشید شرایط معامله برایتان سخت تر خواهد شد و کلی از خصوصیات شخصی تان را باید بشناسید تا معامله سودمندی داشته باشید. 

بخشی از شروع تریدینگ برمی گردد به خودتان ،زیرا هر شخصی سبک معامله گری خاص خود را دارد که همین خلقیات ،رفتار ها و..کلی ویژگی های دیگر بایکدیگر سبک معامله گری افراد را تشکیل می دهند. احساسات افراد میتواند روی معاملات آنها اثر بگذارد.بنابراین باید خودتان را مدیریت کنید و بر خودتان مسلط باشید.جدا از این ویژگی ها کسب درآمد از این شغل بستگی به میزان دانش کریپتوی (Crypto knowledge) شما هم خواهد داشت.همانطور که میدانید دانش کریپتوی از سود کردن در معامله اهمیت بیشتری دارد.

شناخت بازار و رمز ارزها 

شناخت بازار کریپتو و رمز ارزها
شناخت بازار کریپتو و رمز ارزها

با توجه به دانش کریپتوی که دارید چقدر بازار ارزهای دیجیتالی را میشناسید؟آیا به این بازار ایمان دارید؟

بدون شک یکی از نکاتی که دوستان تازه وارد در این زمینه از آن بی خبر هستند شناخت بازار کریپتو کارنسی هست.این بازار متن باز بودنش باعث شده تا عموم افراد از جوان ،نوجوان ،خانم ،آقا و…در این بازار فعالیت کنن.بطور کلی شما برای شروع به ترید کردن باید بیشتر و بهتر با این بازار پر ریسک و نوسان اشنا شوید .شما میتوانید اصول اولیه و مباحث ابتدایی کریپتو را یاد بگیرید تا بیشتر با بازار آشنا شوید.شناختن رمز ارز ها باعث میشود تا شما از هدفی که هر رمز ارز دارد آگاه شوید و تصمیم گیری های بهتری برای خرید و فروش رمز ارز مورد نظر تان بگیرید.

شناخت صرافی ها و کیف پول های معتبر

اشنایی با صرافی ها و کیف پول های رمز ارزی
اشنایی با صرافی ها و کیف پول های رمز ارزی

خرید و فروش رمز ارز ها نیاز به مثلث ترید دارد که در هر ضلع ان به ترتیب صرافی ،معامله گر ،کیف پول قرار دارد.شما باید به ترتیب شیوه کار با صرافی های رمز ارزی و کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری را یاد بگیرید.تا بتوانید رمز ارز های تان را نگهداری و خرید و فروش کنید.برای راحتی کار باید با انواع کیف پول ها ،و انواع صرافی ها آشنا شوید و تفاوت های آنها را دریابید.

فراگیری تحلیل رمز ارز ها 

شغل تحلیل گری رمز ارز ها  یکی از پر درامد ترین مشاغل این بازار از قدیم الایام بوده است‌ برای شروع به ترید کردن باید با تحلیل و انواع تحلیل و ابزار های تحلیلی آشنا باشید تا بتوانید بهترین نقاط را برای ورود و خروج از معامله خود مشخص کنید.

آشنایی با خطرات مالی در جهان کریپتو.

باید توجه کنید که مبنای این بازار اینترنت و جهان مجازی است بنابراین شما باید با خطرات مالی که این بازار میتواند به شما بزند اشنا باشید و سرمایه های اضافه خودتان را به این بازار اختصاص بدهید نه کل سرمایه زندگی تان را.شما باید راه های فیک و کلاهبرداری در زمینه ارز های دیجیتالی را تشخیص بدهید و به راحتی در این زمینه به صرافی ها یا هر کیف پولی و..اعتماد نکنید.

فعال باشید تا به یک توربو تریدر تبدیل شوید. 

معمولاً به تریدر های می گویند توربو تریدر که در بازار کریپتو کارنسی فعال باشند و اخبار و وقایع روز پروژه های رمز ارزی را دنبال کنند.شما برای شروع به تریدینگ‌ لازمه اخباری را که مربوط به رمز ارز ها میشود را دنبال کنید تا یک تریدر بروز باشید.بدون شک هر چقدر اطلاعات شما در این زمینه بیشتر باشد کارتان راحتر و سودتان بیشتر و حتمی تر خواهد بود.

اصطلاحات پایه ای کریپتوی را یاد بگیرید. 

اصطلاحات پایه ای کریپتوی جزِ کلمات مهم و عمومی این بازار هستند جهت یادگیری انها میتوانید در بازار توربو پلی کریپتو جستوجو کنید و کلمات بیشتری از این فناوری یاد بگیرید.

سخن پایانی این مطلب کریپتویی 

اگر تا اینجای مطلب متوجه نشدید که چگونه تریدینگ trading را شروع کنیم ؟کافیه یه لحظه به بازار توربو پلی کریپتو بروید و با دنبال کردن مطالب کریپتویی ابتدا علم کریپتوی خود را تقویت کنید سپس با اگهی کامل شروع به ترید کنید.در این مقاله بطور کلی و خلاصه از آنچه را که باید درباره تریدینگ بدانید توضیح دادیم و نخواستیم با توضیحات بیشتر شما را گیج و گمراه کنیم.توربو پلی کریپتو بهترین سایت برای دیده شدن کسب و کار های رمز ارزی است اگر شما هم در این زمینه نیاز به دیده شدن دارید کافیه یک اگهی جدید در بازار توربو پلی باز کنید و به بیشتر دیده شدن کارتان کمک کنید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا