تصور کارگران از رمز ارز ها چیست؟

کارگران در مورد رمز ارزها چی فکر میکنن؟ تا بهال شده از رمز ارزها با کارگران گفتو گو کنید؟ قطعاً تصور کارگران از رمز ارز ها در اولین برخورد غیر منتظره  برایتان خواهد بود.اگر شما هم یک کارگر هستید رمز ارز ها شما را به یاد چی می اندازد؟کامنت بگذارید.

تصور کارگران از رمز ارز ها و پاسخ های جالب انها.

تصورات کارگران درباره رمز ارز ها بیت کوین!
تصورات کارگران درباره رمز ارز ها بیت کوین!

قبل اینکه مطلب را ادامه بدهم تقدیر و تشکر از جامعه ضعیف و کم درامد کارگری در سراسر جهان میکنم و امیدوارم که همین مطلب برای هر کارگری یا هر خواننده ای که در حال خواندن مطلب هست راهی به سوی ثروتمند شدن باشد.

همانطور که میدانید کارگری جزِ مشاغل کم درامد و پردرد سر و میتوان گفت رده پایین است که درصد بالای از عموم مردم جهان در این دسته جای گرفته اند.

کارگری شغل شریفی است چرا که در بیشتر مواقع طرف مسئولیتی را بر عهده ندارد و صرفاً در قبال کاری که انجام میدهد مزد دریافت می کند.خیلی از افراد تجربه کارگری دارند حتی خود من یا شما

در واقع اگر در مورد شغل کارگری از کارگران سوالاتی را بپرسید بیشتر از ناگفته های این شغل خواهید فهمید.کارگری یکی از بی بها ترین مشاغل جهان است چرا که به کارگران در سطح دنیا بها داده نمیشود.

واقعاً هر موقع من در خصوص کارگری یا مشاغل ضعیف محتوا نویسی میکنم بشدت ناراحت میشوم و حالم گرفته میشود این محتوا هم که درباره کارگران می نویسم سعی میکنم بتوانم کارگران کم درامد بویژه در مشاغل آزاد را به یک بیداری جهانی سریع دعوت کنم.

فناوری کریپتو کارنسی(Cryptocurrency) تا کنون راه نجات خیلی از کارگران شده و کارگرانی که بیدار شده اند توانسته اند درامد شان را با استفاده از این صنعت افزایش بدهند.بدیهی است که متفاوت بودن تصور کارگران از رمز ارز ها باعث شده تا بازار کریپتو کارنسی افراد جدیدالورودی را در خود پرورش دهد.

بسیاری از کارگران در اولین برخورد با رمز ارز ها و پول های رمزنگاری شده آنها را مانند خیلی از افراد ثروتمند مخالف با رمز ارز ها پول های الکی و کلاهبرداری می پندارند انها تصور میکنند هرچی هست در واقعیت هست و باید فیزیکی وجودش احساس شود.این گروه از کارگران که بشدت از جهان کریپتو بدور هستند وقت گذاشتن روی این پول ها را بیهوده می دانند.

برخی از کارگران تصور می کنند رمز ارزها پول نیستند انها درک درستی از این پول های مجازی ندارند کاملاً حق با آنهاست زیرا دانش کریپتوی (Crypto knowledge) در این باره ندارند.انها سرمایه خودشان را وارد جهان کریپتو نمی کنند این افراد اکثریت قدرت ریسک ندارند.

آیا شما بدنبال کسب علم کریپتوی هستید؟
آیا شما بدنبال کسب علم کریپتوی هستید؟

کارگران اگاه ،این دسته از کارگران با دنبال کردن اخبار های درباره قیمت دلار ،سکه ،بیت کوین BTCو…اطلاعات بیشتری در مورد رمز ارزها دارند انها قبول دارند که بیت کوین یک پول مجازی است ولی بنا به دلایلی در جهت نخریدن بیت کوین و ارزهای دیجیتالی حرکت میکنند.

 دسته دیگری از افراد کارگر طعم شیرین سود از بازار رمز ارز ها را چشیده اند انها معامله گری در بازار کریپتو کارنسی را شغل دوم خود دارند و در تکاپو هستند که علم کریپتوی بیشتری در این زمینه بدست آورند.

همانطور که گفتیم نظرات و واکنش های کارگران درباره رمز ارز ها بشدت متفاوت است که در این مطلب ما به چند مورد از شایع ترین واکنش ها اشاره کردیم.

امیدواریم شما هم جزِ ان دسته از کارگران باشید که با استفاده از فناوری های نوینی مانند کریپتو بتوانید ریشه کارگری را در زندگی تان خشک کنید.

هر آنچه را که در ذهن تان در مورد جهان کریپتو دارید در بازار توربو پلی کریپتو با ثبت اگهی جدید منتشر کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا