حالت های ضرر و سود در جفت ارز بیت کوین و تتر

در این مطلب ما به حالت های ضرر و سود در جفت ارز بیت کوین و تتر خواهیم پرداخت تا بدانید که در چه حالت های سود خواهید کرد و چه مواقعی ضرر خواهید کرد از معامله در بازار کریپتو کارنسی.

جفت ارز بیت کوین و تتر دو تا از رمز ارز های معروف و پر کاربرد در بازار کریپتو کارنسی میباشند که حجم مارکت کپ انها در رتبه های نخست بازار کریپتو کارنسی قرار دارند.اکثر افراد فعال در این بازار رمزنگاری شده رمز ارز بیت کوین BTC و رمز ارز تتر USDT را می شناسند و شما هم که الان دارید این مطلب را میخوانید اگر یک تریدر در این بازار باشید با این جفت ارز تاکنون معامله کرده اید.همانطور که اطلاع دارید برای خرید هر رمز ارزی به تتر احتیاج داریم یا با فروش رمز ارز هایتان تتر یا همان دلار امریکا بدست می اورید.البته که بجای استفاده از رمز ارز معروف تتر میشود از رمز ارز دای یا USDC در معاملات استفاده کرد اما ارز دیجیتالی تتر بیشتر مورد پسند و استفاده کاربران این فضا قرار گرفته است و به همین دلیل هم ما در این مقاله به حالت های ضرر و سود در جفت ارز بیت کوین و تتر پرداخته ایم.بنابراین رابطه های در بین این جفت ارز وجود دارد که حتما باید در جهت ترید و سرمایه گذاری مد نظر قرار بگیرد تا نهایت سود را تریدر از معامله اش بگیرد.

حالت های ضرر و سود در جفت ارز بیت کوین و تتر

تقریباً هشت حالت مختلف برای سود و ضرر کردن در معامله با این جفت ارز وجود دارد.یعنی اگر سود یا ضرری از این جفت ارز کردین یکی از این هشت حالت اتفاق افتاده است پس بهتره که دقیق تر به این مسئله نگاه کنیم تا در بهترین حالت ها خرید داشته باشیم و در بهترین حالت ها فروش تا سود بالاتری را از معامله دریافت کنیم.خوب پس به حالت ها میپردازیم تا بهترین حالت ها برای معامله بر روی این جفت ارز دیجیتالی را جویا شویم.

  • حالت اول دلار ثابت است و قیمت بیت کوین افزایش یافته است. در این حالت فرض کنید شما دلار را روی قیمت ۳۲هزار تومان خریده اید و با آن بیت کوین خریداری کرده اید.حال بیت کوین افزایش یافته است و شما بیت کوین تان را فروخته اید و درصدی سود کرده اید اما دلار همچنان قیمتش ۳۲هزار تومان است در این حالت شما سود کرده اید از بیت کوین وبا این حالت به سود می رسید.

  • حالت دومی قیمت دلار ثابت است ولی قیمت بیت کوین کاهش یافته است در این صورت شما ضرر میکنید زیرا قیمت بیت کوین کاهش یافته و سودی نصیبتان نشده است این حالت تقریباً بر عکس حالت اول است.پس اگر دلار خریداید و با آن بیت کوین خریداری کردید و قیمت بیت کوین کاهش یافت و قیمت دلار همچنان ثابت ماند سود نخواهید کرد.
  • حالت سومی که به آن میپردازیم قیمت دلار افزایش یافته و قیمت بیت کوین همچنان ثابت است در این شرایط هم سود خواهید کرد از معامله ،زیرا اگر تتر هایتان را روی یک قیمت پایین خریده باشید و با ان بیت کوین خریداری کرده باشین و قیمت بیت کوین نزولی یا صعودی نشود اما قیمت دلار یا همان تتر بالا برود شما با فروش بیت کوین هایتان سود خواهید کرد.
  • اگر قیمت دلار کاهش یابد و قیمت بیت کوین ثابت در معامله بماند ضرر میکنید و لازم نیست فوری بیت کوین هایتان را بفروشید و به تتر تبدیل کنید.چونکه قیمت تتر از قیمت خرید قبلی تتر هایتان پایین تر رفته و در مقابل قیمت بیت کوین بدون تغییر مانده است.
  • اگر قیمت دلار کاهش یابد و قیمت بیت کوین افزایش یابد اینجاست که باید از ماشین حساب رمز ارز ها استفاده کنید و درصد سود یا ضرر تان را بدست اورید.
  • در حالت ششم اگر قیمت دلار افزایش یابد و قیمت بیت کوین کاهش یابد بازم باید دست به دامن ماشین حساب های رمز ارزی بشوید و میزان سود یا ضرر تان را محاسبه کنید.
  • در حالت هفتم اگر قیمت دلار افزایش یابد و قیمت بیت کوین هم صعودی شود یعنی افزایش قیمت داشته باشد بیت کوین در واقع بهترین حالت ممکن برای کسب سود خواهد بود.در این حالت هم شما از تتر هایتان سود دریافت میکنید و هم از بیت کوین.

  • حالت اخر اگر قیمت دلار کاهش یابد و قیمت بیت کوین هم کاهش یابد بدترین حالت ممکن رخ میدهد و اینجاست که ضرر میکنید از معامله تان در بازار کریپتو کارنسی.چونکه آخرین حالت و بدترین حالت ممکن برای کسب ضرر از معامله بر روی جفت ارز بیت کوین و تتر است یک مثالی برایتان میزنم تا از قول گفتنی دو هزاری تان جا بیافتد.فرض کنید الان قیمت یک تتر یا همان دلار ۳۲هزار تومان است شما ۲تتر با همین قیمت خریده اید و در ادامه با همین ۲تتر مقداری بیت کوین با قیمت ۲۰هزار دلار خریده اید.بدشانسی که اورده اید و ضرر کرده اید در این است که قیمت بیت کوین از ۲۰ هزار دلار به ۱۸هزار دلار سقوط کرده و از طرفی هم قیمت تتر از ۳۲هزار تومان به ۳۰هزار تومان سقوط کرده در این حالت اگر از معامله خارج شوید و بیت کوین هایتان را بفروشید صد درصد ضرر خواهید کرد.

امیداوریم که هرگز در هیچ بازار مالی ضرر نکنید ، دانش کریپتوی تان را تقویت کنید تا هوشمندانه در ترید کردن هایتان تصمیم گیری کنید.در پایان این مطلب از شما تشکر ویژه میکنیم که با تیم ما در این مقاله بودید⚘ اگر شما هم تکنیک ها وحالت های دیگری از ضرر و سود بر روی جفت ارز بیت کوین و تتر را یاد دارید حتما در ادامه در قسمت نظرات وبسایت ثبت کنید و از یک تا پنج دوج کوین هدیه از طرف تیم توربو پلی کریپتو دریافت کنید🎁.این مقاله را صرفاً برای شما محققین کریپتوی و توربو تریدر های فعال در این زمینه گرد آورده ایم تا با اگهی بالاتر وارد معامله در بازار ارز های دیجیتالی شود.

پر سود و پر از دانش کریپتوی باشید⚘

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا