دلیل من برای ترید نکردن چیست؟

تا به حال شده از خودتان بپرسید که دلیل من برای ترید نکردن چیست؟ هر کسی با توجه به شرایط و سلیقه ای که دارد میتواند برای ترید نکردن در بازار رمز ارز ها دلایلی داشته باشد در این مطلب شما را با دو دلیل رایج که همه افراد در معامله گری با آن روبه رو میشوند اشنا کنیم و واکنش شما را در اولین برخورد با این دلایل را در بخش نظرات همین مطلب بدانیم.

دو تا از دلایل اصلی ترید نکردن در بازار رمز ارز ها 

برای ترید نکردن چه دلایلی دارید؟
برای ترید نکردن چه دلایلی دارید؟

اگر شما هم فعال بازار کریپتو باشید بهتر میشناسید که نباید به این بازار اعتماد کنیم.اولین دلیل من برای ترید نکردن در بازار رمز ارز ها اعتماد است.در رابطه با اعتماد به رمز ارز ها کارشناسان زیادی از سراسر دنیا به گفت و گو پرداخته اند.بحث اعتماد نقش مهمی در این بازار غیر فیزیکی دارد بدون شک افراد تازه واردی که نمی توانند به رمز ارز ها اعتماد کنند با روبه رو شدن با این مورد از ترید کردن در بازار کریپتو کارنسی منصرف میشوند.پس یکی از دلایل اصلی ترید نکردن در بازار رمز ارز ها بحث اعتماد به بازار کریپتو کارنسی خواهد بود.

شاید شما در این رابطه دلایل بیشتری برای اعتماد نکردن به بازار و نخریدن بیت کوین داشته باشید پس در بخش نظرات مطرح کنید تا بررسی کنیم و در مقالات جدید برایتان توضیحات کامل تری را ارائه بدهیم.

دلیل دوم نداشتن سرمایه اولیه کافی برای یک معامله سودمند

اگر شما هم یک  تریدر حرفه ای باشید حتما تجربه داشته اید که ورود به ترید با پول اولیه کم، سود کمی خواهد داشت و آدم را بی انگیزه نسبت به این شغل اینترنتی خواهد کرد.

یکی از نکاتی که برای رسیدن به درامد مطلوب از این فناوری مطرح است بحث سرمایه اولیه خواهد بود.اگر به این ضربالمثل معتقد باشید که( هر کس بامش بیش برفش بیشتر) دقیقا این بازار با این اصول به شما درامد می دهد و هر چقدر سرمایه بیشتری را وارد معامله کنید با تحلیل های صحیح تان سود بیشتری را بدست خواهید اورد. 

اگر سرمایه اولیه کافی برای یک معامله سودمند را ندارید میتوانید با سرمایه های اندک وارد ترید شوید و در این بازار پر ریسک و انلاین معامله کنید و توجه کنید که هرگز تمام سرمایه تان را به این بازار اختصاص ندهید زیرا همانطور که میتوانید با سرعت بیشتر ثروتمند شوید میتوانید با سرعت به یک فقیر تبدیل شوید.پس حتما قبل از ترید تحقیقات بیشتری را انجام بدهید و سطح دانش کریپتوی تان را تقویت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا