ریزش امروز الت کوین ها

ریزش امروز الت کوین ها پس از ریزش بیت کوین 

الت کوین ها ریزش کردند!
الت کوین ها ریزش کردند!

در فهرست 50 ارز برتر بازار، هیچ کدام از نمادها امروز مثبت نیستند و تمام آن ها کاهش قیمت داشته اند. بیشترین کاهش قیمت را آربیتروم با افت 13 درصدی داشته و گراف با افت 10 درصدی در رده دوم است.

استکس،  فانتوم FTM و آوی هم 9 درصد افت داشته اند و دسنترالند، لیدو دائو، آوالانچ، الگوراند، آپتوس و سولانا نمادهای منفی 8 درصدی امروز هستند.

در مقیاس هفتگی همچنان وضعیت اکثر نمادها خوب است و آربیتروم با رشد 32 درصدی همچنان در صدر پربازده ترین نمادها قرار دارد. OKB و اینترنت کامپیوتر با رشد 23 درصدی دیگر نمادهای پربازده این هفته بوده اند و راکت پول هم که 21 درصد رشد هفتگی داشته، توانسته خودش را وارد فهرست 50 ارز برتر بازار کند و هم اکنون در رده پنجاهم این جدول ایستاده است.

طی مدت یک هفته گذشته استکس با افت 15 درصدی بیشترین کاهش قیمت را داشته و کوانت و EOS با کاهش قیمت 6 درصدی در رده بعدی قرار گرفته اند.

ریزش امروز الت کوین ها باری دیگر فرصت های خرید را برای تریدر ها بوجود آورد.

و اما بیت کوین به عنوان لیدر بازار ارزهای دیجیتال امروز بیش از 2 درصد کاهش قیمت داشته و حالا می توان گفت که نه تنها کانال 30 هزار دلار را قطعا از دست داده، بلکه ممکن است طی امروز و فردا کانال 29 هزار دلار را هم از دست بدهد.

در چت کریپتویی در تلگرام وارد شوید و نابغه شوید !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا