فاست پی فقط یک کیف پول نیست ! با این سایت رمز ارز کسب کن

شاید سایت فاست پی تا کنون به گوشتان خورده باشد یا اینکه شما هم یکی از کاربران این سایت مادری باشید.سایت فاست پی بطور کلی ارائه دهنده هزاران سایت کسب رمز ارز میباشد.این سایت جدا از اینکه سایت های کسب بیت کوین رایگان را به شما معرفی کرده است خودش قابلیت کیف پول را دارد.جهت ثبت نام در سایت فاست پی و شروع به کسب درامد رمز ارزی با این کیف پول معتبر روی ثبت نام در فاست پی کلیک کنید و ثبت نام کنید.

ثبت نام در فاست پی

نحوه کسب ساتوشی بیت کوینی از خود سایت فاست پی 

جدا از اینکه خود این سایت ، سایت های کسب رمز ارز دیگری را هم به شما معرفی میکند شما میتوانید از خود فاست پی هم ساتوشی بیت کوینی رایگان کسب کنید.ضمنناً این سایت نیاز به فیلتر شکن ندارد در حال حاضر.

پس ثبت نام و ورود به این سایت مراحلی را که در تصویر بالا از روی منوی سایت به شما نشان داده شده است را طی کنید.سپس به صفحه کسب ساتوشی خواهید رسید که برای هر چند تا ساتوشی لازمه چند ثانیه ای را وقت سپری کنید تا ساتوشی ها را دریافت کنید.

جالبی این سایت در این است که خودش کیف پول دارد و شما میتوانید از سایر سایت ها هم به کیف پول تان در فاست پی ارزهای تان را انتقال بدهید.و در نهایت به کیف پول اصلی تان رمز ارزهای که رایگان بدست اورده اید را انتقال بدهید. 

در این سایت مادری شما میتوانید رمز ارزها را با همدیگر تبدیل کنید.مثلا ساتوشی های بیت کوینی تان را به ترون تبدیل کنید.

البته خدمات بیشتری این سایت ارزشمند آمریکایی دارد که از قسمت منوی سایت قابل مشاهده است.

نحوه ساخت کیف پول در سایت فاست پی.

شما به راحتی با ورود به این سایت میتوانید کیف پول برای نگهداری رمز ارزهای تان بسازید.ابتدا به تصویر زیر نگاه کنید سپس طبق مراحلی که در تصویر مشاهده میکنید پیش بروید.

قبل از اینکه به ساخت کیف پول در این سایت قدرتمند بپردازیم شما را یک کیف پول نرم افزاری یا سخت افزاری لازم است.تا ادرس های هر رمزارزی را از آن کیف پول کپی کنید و در قسمت والت فاست پی تایپ کنید.

در واقع فاست پی در خودش دو نوع کیف پول دارد ، کیف پول داخلی سایت و کیف پول غیر داخلی.

در اینجا اکثر افراد از کیف پول های غیر داخلی استفاده میکنند یعنی از همان روشی که در بالا اشاره کردیم. 

ایا فاست پی معتبر است؟

با توجه به توضیحاتی که در بالا در خصوص این سایت دادیم تا کنون فاست پی توانسته اعتماد خیلی از کاربران یا حتی شرکت ها کریپتویی را به خود جلب کند.

این سایت طبق انتقال های که توسط کاربران به کیف پول هایشان با موفقیت انجام شده تا کنون معتبر بوده است.به بازار توربو پلی کریپتو بروید و از سایر روشهای کسب رمز ارز رایگان دیدن کنید.

سودمند باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا