قیمت بیت کوین امسال میتواند به شصت هزار دلار برسد

بیت کوین با ریزش سنگینی که داشت بیش از دو سوم از ارزشش را در سال ۲۰۲۲از دست داد این رمز ارز سال ۲۰۲۳ را قدرتمند تر شروع کرده است.درواقع بیت کوین کف قیمتی اش را در سال ۲۰۲۲تجربه کرده است برخی از داده های تحلیلی نمودار این رمز ارز خبر از شصت هزار دلاری شدن بیت کوین در سال ۲۰۲۳ می دهند.

قیمت بیتکوین امسال میتواند به شصت هزار دلار برسد.

بیت کوین میتواند به شصت هزار دلار امسال برسد!
بیت کوین میتواند به شصت هزار دلار امسال برسد!

 سیگنال های دریافتی از سوی عملکرد گاو های بازار نشان میدهد که بیت کوین با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ روند صعودی دراز مدتی را طی خواهد کرد و قیمت بیت کوین قبل از رویداد هاوینگ میتواند به شصت هزار دلار برسد و با رویداد هاوینگ به صد هزار دلار خواد رسید.

گاو های بازار و خریداران بیت کوین عملکرد بهتری را در شروع سال ۲۰۲۳ از خود نشان داده اند و باعث  شروع رالی صعودی شده اند که احتمالاً ادامه داشته باشد.این آخرین فرصت های میتواند باشد که بیت کوین به فعالان بازار کریپتو کارنسی می دهد.

قیمت بیت کوین امسال میتواند به شصت هزار دلار برسد اما رسیدن بیت کوین به این قیمت در اواخر سال ۲۰۲۳ میتواند باشد.قیمت بیت کوین در حال حاضر ۲۳هزاردلار است که تا اواخر سال ۲۰۲۳ میتواند چندین بار ریزش کند و بازار ارزهای دیجیتالی را باری دیگر خرسی کند.

امسال تصمیم گیری های فدرال رزو امریکا در مورد پذیرش رمز ارز ها میتواند منجرب به قوانین گذاری روی ارزهای دیجیتالی شود و برخی از رمز ارز های بازار کریپتو کارنسی مانند بیت کوین کش BCH در برخی از ایالت های آمریکا پذیرفته خواهد شد.

شصت هزار دلاری شدن بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به عوامل بسیاری بستگی دارد هر گونه مسئله ریز و درشتی میتواند بازی را تغییر بدهد.شما چه تحلیلی دارید؟کامنت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا