قیمت سولانا سه رقمی میشود.

قیمت سولانا سه رقمی میشود و به بالای ۱۰۰ دلار خواهد رسید.این حال خوب سولانا است که این روزها کماکان رنگ خوشبختی به خود گرفته است و با ۱۴درصد رشد در ردیف پنجم ارزهای دیجیتالی جای گرفته است.

قیمت سولانا سه رقمی میشود.
قیمت سولانا سه رقمی میشود

ارز دیجیتالی سولانا با کنار زدن ریپل بعد از بی ان بی مستقر شده است این رمز ارز طبق تحلیل های افراد سرشناس بزودی سه رقمی میشود.

این ارز در بدترین شرایطی که در سال ۲۰۲۱ با سقوط بیت کوین برایش رخ داد از قیمت ۲۶۰دلار به ۹دلار سقوط کرد حال قیمت این ارز با از سرگیری صرافی FTX رشد قیمت قابل توجه ای را کسب کرده است.

هرچند ان زمان حرف از حذف سولانا خریداران را مجاب به خرید سولانا نمی کرد اما حال حاضر شرایط عوض شده است و سولانا نرخ ده برابری به خود گرفته است.

مدتی است که سولانا رقابت جنجالی را با اتریوم شروع کرده است هرچند که برخی از تحلیلگران از قبل سولانا را رقیبی برای اتریوم می دانستند و الان این حدس و گمانه زنی ها به واقعیت نزدیک شده است.

حجم معاملات سولانا از حجم معاملات اتریوم در تایم ۲۴ساعته فراتر رفته است حجم معاملات بخش NFT سولانا در حال پیشی گرفتن از اتریوم است.

در مجموع سرعت مند بودن سولانا ویژگی دیگری است که سرمایه های بیشتری را به سمت این پروژه جذاب سوق می دهد.

دلایل بیشتری وجود دارد که میتواند نشانه های از سه رقمی شدن سولانا را فراهم کند در طی چند ساعت گذشته نرخ سولانا با رفتن به اوج خود یعنی قیمت ۹۹.۴دلار قیمت ۱۰۰دلار را هدف گیری کرده است.

اخبار ارزهای دیجیتالی را همینجا دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا