منظور از رمز ارز های لایه دوم چیست؟

منظور از رمز ارز های لایه دوم به رمز ارز های گفته میشود که برای حل مشکلات رمز ارز های لایه اولی بوجود امده اند با تمام تلاش توسعه دهندگان رمز ارز های لایه اولی هنوزم مشکل مقیاس پذیری در این نسل از ارزهای دیجیتالی حل نشده است و بر این اساس رمز ارز های لایه دوم ایجاد شده اند.

 رمز ارز بیت کوین BTC و رمز ارز اتریوم ETH یک رمز ارز لایه اولی هستند.

منظور از رمز ارز های لایه دوم چیست؟

لایه اول و لایه دوم رمز ارز ها مربوط به بلاکچین انها میشود
لایه اول و لایه دوم رمز ارز ها مربوط به بلاکچین انها میشود.

مسئله لایه اولی و لایه دومی در بازار ارزهای دیجیتالی به بلاکچین مربوط میشود.بلاکچین یک فناوری قدرتمند در جهت حفظ اطلاعات تراکنش های یک شبکه رمزنگاری شده میباشد. منظور از رمز ارز های لایه دوم به بلاکچین رمز ارز ها مربوط میشود که بلاکچین مختص خودشان را دارند یا از بلاکچین رمز ارزهای دیگر برای به تایید رساندن و نهایی کردن یک تراکنش استفاده می کنند.

یکی از رمز ارز های لایه دوم ارز شیبا SHIBA INU است که بلاکچین مختص خود را ندارد و از بلاکچین رمز ارزهای دیگر مانند اتریوم ،بایننس استفاده میکند.

برای سرمایه گذاری رمز ارزهای لایه دوم بهترندیا رمز ارز های لایه اولی؟

بیت کوین و اتریوم ،کاردانو،سولانا رمز ارز های لایه اولی هستند و بیشتر در سرمایه گذاری استفاده میشود.
بیت کوین و اتریوم ،کاردانو،سولانا رمز ارز های لایه اولی هستند و بیشتر در سرمایه گذاری استفاده میشود.

جدا از اینکه رمز ارزهای لایه دوم هم برای سرمایه گذاری قابل استفاده هستند و میتوانند سود دهی مناسبی داشته باشند باید گفت که همیشه رمز ارز های اصلی بازار ارزهای دیجیتالی و لایه اول در جهت سرمایه گذاری موفق تر بوده اند و بیشتر مورد استفاده سرمایه گذاران بازار کریپتو کارنسی قرار میگیرند.

رمز ارز های لایه دوم میتوانند با توسعه پذیری بیشتر بلاکچین مختص خودشان را داشته باشند اما در این مورد رمز ارز های موفق میشوند که طرفداران قدرتمندی و هدف ایده آلی برای پیشرفت در پیش گرفته باشند البته که نکات مهم دیگری هم وجود دارد که برای رسیدن به بلاکچین مختص خودشان توسعه دهندگان رمز ارز های لایه دوم باید بررسی کنند و وقتی که تبدیل به رمز ارز های لایه اول شدند بدون شک سرمایه گذاری روی آنها به دلیل اعتباری که بدست آورده اند بیشتر خواهد شد.

سرمایه گذاری روی رمز ارز های لایه اولی مطمئن تر از ارزهای دیجیتالی لایه دوم خواهد بود.

در چت کریپتویی در تلگرام دانش کریپتوی تان را تقویت کنید !در بازار توربو پلی کریپتو کسب و کار رمز ارزی تان را با تبلیغات گسترش بدهید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا