نماد اختصاری هر رمز ارزی چیست؟

قبل اینکه به این سوال پاسخ بدهیم بهتره بدانیم نماد اختصاری هر رمز ارزی از چی بَر گرفته شده است.

نماد های اختصاری در بازار کریپتو کارنسی  چیست؟

اسامی کوچک در جهان کریپتو کارنسی
اسامی کوچک در جهان کریپتو کارنسی

نماد اختصاری در این بازار به اسم های کوچک رمز ارز ها گفته میشود که به این اسامی کوچک اصطلاحاً نماد اختصاری گفته میشود.اسم های مختصر شده کریپتو ها بَر گرفته شده از یکسری ویژگی های آنهاست از جمله مخفف اسم آنها ،توکن بومی یک کریپتو ،لوگو و..میتواند خیلی از ویژگی های یک کوین را در خود جای بدهد.

اسامی کوچک در واقع معرفی از ماهیت یک رمز ارز هستند که بصورت مختصر یک رمز ارز را معرفی می کنند.مثلا نماد رمز ارز بیت کوین ، BTC است یا اسم اختصاری ارز دیجیتالی سولانا ، SOL است.اکثر تریدر های حرفه ای رمز ارز ها را با نماد شان می شناسند شما چطور؟

در بیشتر صرافی ها هم در مقابل هر رمز ارزی اسم کوچک آن لیست شده که میتوانید ان را مشاهده کنید.نماد ها به طور کلی تعریفی مختصر از یک رمز ارز است که بطور اختصار شرح داده شده است.

اسامی کوچک در جهان کریپتو کارنسی برای تمام نوع های رمز ارزها وجود دارد به این منظور که الت کوین ها یامیم کوین ها یا هر نوع دیگری از کریپتو دارای نمادی خاص خودشان هستند.جالب است  که بدانید بیشتر ارزهای دیجیتالی مهم بازار کریپتو کارنسی دارای نماد های سه حرفی هستند.

نگاهی به اسامی کوچک رمز ارزهای معروف بازار

نماد ارز شیبا SHIBA INU را شما برایمان در اخر همین مطلب ارسال کنید.یادتان نرود که برای تبلیغ از کسب و کار رمز ارزی تان به بازار توربو پلی کریپتو بروید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا