واقعاً روزی ثروتمند میشوم با رمز ارز ها؟

واقعا روزی ثروتمند میشوم با رمز ارز ها ؟ سوالی که شاید برای شما هم پیش آمده باشد. اگر بدنبال پاسخ های سخت برای این پرسش نباشیم من معتقدم که رمز ارزها میتوانند شما را روزی ثروتمند کنند به شرط آنکه اگاهانه روی انها سرمایه گذاری کنید.

آیا واقعا روزی ثروتمند میشوم با رمز ارز ها؟

برای ثروتمندن شدن در زمینه کریپتو کارنسی فرصت های بازار را از دست ندهید!
برای ثروتمندن شدن در زمینه کریپتو کارنسی فرصت های بازار را از دست ندهید!

از آنجا که من نمی دانم در رابطه با رمز ارز ها چه چیزی در ذهن شماست؟ فقط میتوانم تجربیاتم را در اختیار شما قرار بدهم.

روزگاری بیت کوین با قیمت 300دلار معامله میشد و کمتر کسی در ایران با این مسئله توجه می کرد.

تا زمانی که قیمت بیت کوین به بالای 15هزار دلار دست یافت ان روز ها همه جا حرف از این پول ناشناخته بود و افراد زیادی با سرمایه گذاری های کوچک روی این رمز ارز توانستند مقادیر بالای از بیت کوین را در قیمت های کف بخرند.

دقیقاً قبل از اینکه بیت کوین ریزش کند یعنی یک سال قبل بیت کوین با اینکه تازه از رویداد هاوینگ برگشته بود صعودی شد و توانست سقف های قیمتی جدیدی را ثبت کند.

بسیاری افراد با استفاده کردن از این فرصت ها امروزه ثروتمند شده اند.

اینکه من اول مقاله گفتم من معتقدم که بیت کوین و رمز ارزها میتوانند شما را پولدار و ثروتمند کنند دقیقاً منظورم استفاده از فرصت های هست که در بازار کریپتو کارنسی فراهم میشود.

از زمان پیدایش بیت کوین اگر روند آن را نگاه کنید در دراز مدت روند بیت کوین صعودی بوده است و این بشدت بر روی نمودار شفاف خواهد بود.

بنابراین یکی از تجربیاتم در زمینه ارزهای دیجیتالی یا بهتره بگویم رمز ارز ها این بود که کریپتو کارنسی یک بازار فرصت ساز با پتانسیل رشد بالاست در مقایسه با سایر بازار های مالی مثل طلا ،بورس

مکانیزم کار بیت کوین کاربردی تر است از سایر پلت فرم های مالی در جهان

بیت کوین پر کاربرد تر از سایر پول هاست!
بیت کوین پر کاربرد تر از سایر پول هاست!

اگر از ابتدای خلقت پول ، روند حرکت پول را بررسی کنیم در نتیجه به بیت کوین و رمز ارز ها خواهیم رسید که مدرن ترین پول های دنیا هستند.

مکانیزم کار بیت کوین در یک کلام  غیر متمرکز است یعنی هیچ دولت ،شرکت ،یا فردی نمی تواند بر شبکه بیت کوین نظارت و کنترل داشته باشد و تمام تغییرات شبکه با رائ اکثریت جامعه کریپتویی امکانش خواهد بود.

شاید برایتان کلی سوال پیش بیاد که در بخش نظرات همین مطلب مطرح کنید پاسخ خواهیم داد. 

وقتی می گویم بیت کوین یک شبکه غیر متمرکز است یعنی این رمز ارز بر پایه یک اجتماع شکل گرفته است نه تحت سلطه یک دولت یا حکومت.

سازکار این رمز ارز بشدت جالب و غیر قابل هک میباشد و اگر هم کسی اقدام به هک شبکه بیت کوین کند بشدت هذینه بر و وقت گیر خواهد بود که برای هیچ کسی بصرفه نخواهد بود. 

بهتره بگویم امکانش صفره ، داشتن امنیت مهمترین ملاک تا کنون بوده که باعث شده رمز ارزها و بیت کوین دوام بیاورند و جهان را متحول کنند.

رمز ارزها و بیت کوین برای راحتی کار انسان خلق شده اند این پول های مجازی و غیر قابل دید میتوانند برای افراد پولساز باشند چراکه قدرت متحول کردن جهان را دارند.

اگر شما هم نمی دانید واقعا روزی ثروتمند میشوم با رمز ارز ها بهتره کمی از ریسک پذیر بودن دور شوید و از فرصت های طلای این بازار استفاده کنید.

وقت خرید رمز ارز هاست!سال 2023👉

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا