کدام رمز ارز ها را هیچ وقت نباید بخریم؟

کدام رمز ارز ها را هیچ وقت نباید بخریم؟ این مطلب را از دست ندهید.

کدام رمز ارز ها را هیچ وقت نباید بخریم؟

اگر فعال در بازار ارزهای دیجیتالی هستید باید یاد بگیرید که هرگز رمز ارز های که نمی شناسید را نخرید زیرا باید بازار کریپتو کارنسی(Cryptocurrency) را بهتر بشناسید.

با توسعه کسب و کارهای رمز ارزی در جهان و رشد صنعت کریپتو کارنسی تا الان طیف گسترده ای از رمز ارز در این جهان مجازی متولد شده اند تا الان بیش از ۸۰۰۰ارز دیجیتالی در بازار کریپتو کارنسی وجود دارند.

اگر رمز ارز های که میخواهید در چیدمان سبد رمز ارز تان قرار بدهید را بشناسید شما هیچ وقت رمز ارزی را که نمی شناسید را در سبد کریپتوی تان جای نمی دهید.

شت کوین ها نوعی از ارزهای دیجیتالی هستند که خرید آنها رسیک بالای بهمراه دارد.
شت کوین ها نوعی از ارزهای دیجیتالی هستند که خرید آنها رسیک بالای بهمراه دارد.

بفرض مثال شت کوین ها نمونه های بارزی از رمز ارز ها در این بازار هستند که افراد کمتر انها را در سبد کریپتوی شان جای می دهند زیرا این نوع از ارز های دیجیتالی بدون هدف و برنامه ای خاص پیش روی می کنند اکثریت انها نسخه وایت پیپر ندارند ،اکثریت شت کوین ها قیمت بسیار اندکی دارند و قابلیت رشد سریع را دارند.

شت کوین ها را نباید برای سرمایه گذاری انتخاب کنید زیرا آنها میتوانند به سرعت از بازار رمز ارز ها حذف بشوند و با خودشان سرمایه تان را به یغما ببرند و از طرفی هم میتوانند دوام بیاورند و به توسعه پایداری برسند که قطعاً ریختن سرمایه روی انها ریسک بشدت بالای خواهد بود اما برای ترید و معاملات کوتاه مدت میتوانند استفاده شوند.

سرمایه گذاری روی رمز ارز های تازه وارد و ناشناخته بشدت میتوان خطر آفرین باشد کلی بگویم کدام رمز ارز ها را نباید بخریم ؟رمز ارز های ناشناخته و تازه وارد که نسخه وایت پیپر درستی ندارند و مارکت کمی دارند و به نوعی مشکوک هستند به پروژه های کلاهبرداری را نباید خریداری کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا