کسب رایگان کوین و توکن

اگر بدنبال کسب رایگان کوین و توکن به این صفحه امده اید پس بهترین روشهای کسب رمز ارز رایگان را در بازار توربو پلی کریپتو دنبال کنید.
در بازار توربو پلی کریپتو شما با دنبال کردن روش های طلایی کسب درامد از بازار کریپتو کارنسی میتوانید رایگان رمز ارز ها را با تکنیک های که ثبت شده بدست اورید و انتقال به کیف پول تان کنید اما قبل از ورود به بازار توربو پلی کریپتو به مقاله کوین و توکن چیست توجه کنید تا راحتر و اگاهانه تر از انها استفاده کنید.

کوین چیست؟

اگر به معنی لغوی این کلمه توجه کنیم کوین در بازار ارزهای دیجیتالی سکه میباشد به هر یک سکه یک سکه کوین نامیده میشود.

کوین را اگر از لحاظ فنی معنی کنیم ،کوین به رمز ارزی گفته میشود که خود به تنهای مستقل و دارای شبکه بلاکچین مختص خود میباشد این ارز ارزش یکسانی دارد مثلاً یک کوین برابر یک کوین است .

از این پول مجازی در معاملات ، خرید های اینترنتی ،پرداختی ها وغیره میشود استفاده کرد.

یکی از کوین های شهرت یافته رمز ارز بیت کوین BTC نام دارد که بعنوان الگوی بازار شناخته میشود.

توکن چیست؟

توکن میتواند دارایی و سهم یک شرکت باشند برای دسترسی به خدمات و یا محصولی خاص.توکن ها بر بستر بلاکچین های که از قبل وجود دارد ایجاد میشوند و برای انجام خدماتی مورد استفاده قرار میگیرند.

در حال حاضر با استفاده از قراردادهای هوشمند در شبکه رمز ارز اتریوم ETH توکن های بشدت زیادی ساخته شده است که به توکن ERC20معروفند.

از انجا که اتریوم خودش کوین است زیرا شبکه بلاکچین مخصوص خودش را دارد میشود نتیجه گرفت که توکن های ERC20را بر روی این پلتفرم میتوان به کیف پول انتقال داد و میشود بر روی این شبکه توکن ها را جابجا کرد.

توکن ها توسط تیم های سازنده ان در زبان های برنامه نویسی رده بالا با اصول فنی استاندارد ایجاد میشوند.اتریوم تاکنون ۸۰درصد از توکن های ایجاد شده بازار را در شبکه خود پشتیبانی میکند.

تفاوت کوین و توکن چیست؟

کوین و توکن چه از لحاظ ساختار فنی و چه از لحاظ معانی مفهومی با یکدیگر تفاوت های دارند که در بالا در قسمت های کوین و توکن چیست مطرح کردیم.

قطعا ساخت یک کوین سخت تر از ساخت یک توکن است این بدین منظور که کوین ها عملکرد مستقلی در شبکه شان دارند یعنی هر کوین جزئ از شبکه اش تلقی میشود.

اما توکن ها علاوه بر اینکه با کوین ها فرق دارند از لحاظ کاربردی با خودشان هم متفاوتند.انواع و اقسام توکن های وجود دارند که بر اساس دسته بندی میتوان به توکن های عملکردی ،توکن های حاکمیتی ،توکن های معاملاتی،توکن های امنیتی تقسیم کرد.

توکن های مثلثی وغیر مثلثی هم وجود دارد که از نظر ارزش با همدیگر فرق دارند.مثل توکن NFT

بهترین جا برای بدست اوردن رایگان کوین و توکن

یکی از بهترین بازار ها برای حرفه ای شدن در زمینه رمز ارز و همچنین کسب رایگان کوین و توکن بازار توربو پلی کریپتو است.

این بازار با ترفند ها و تکنیک های جادویی که در ان ثبت شده میتوان توکن های که حتی در برخی صرافی ها هم برای خرید وجود ندارد را رایگان دریافت کرد.

شاد باشید با جهان کریپتویی⚘

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا