انچه را که تازه وارد ها در زمینه ارزهای دیجیتالی باید بدانند !

این مقاله مخصوص تازه وارد ها در زمینه ارزهای دیجیتالی است اگر حرفه ای هستید لطف کنید این صفحه را ترک کنید. در این مطلب مهم به نکات مهمی اشاره کرده ایم که باید هر تازه واردی در زمینه ارزهای دیجیتالی مدنظر قرار بدهد تا بتواند سوداروی کند از اقداماتی که در صنعت کریپتو کارنسی انجام می دهد.
بخشی از انچه را که تازه وارد ها در زمینه ارزهای دیجیتالی باید بدانند! را باید تجربه کنند و به مرور زمان فرا بگیرند اما بطور کلی ما این مقاله را اختصاص داده ایم به مبتدیان این فناوری مالی.

آنچه را که تازه وارد ها در زمینه ارزهای دیجیتالی باید بدانند !

آنچه را که باید تازه وارد ها در زمینه ارزهای دیجیتالی بدانند
آنچه را که باید تازه وارد ها در زمینه ارزهای دیجیتالی بدانند💫

صنعت کریپتو یک تکنولوژی در زمینه پول و مالی است که اگر بدرستی دانش کریپتوی کافی و اطلاعات قوی را کسب نکنید میتواند خطر آفرین باشد و تهدیدی برای سرمایه شما باشد لذا تازه وارد ها در اولین قدم در این راه باید اطلاعات بیشتری کسب کنند منظورم از اطلاعات کسب دانش کریپتویی است که به هر طریقی میتوان بدست آورد.

تحقیقات در حال حاضر یکی از رایج ترین روش برای شناخت بازار کریپتو کارنسی است اگر مبتدی هستید بهتره اموزش ببینید و در کنار آن تحقیقات کنید و سعی کنید آنچه را که یاد گرفته اید را عملیاتی کنید تا تجربه بدست اورید بویژه در بخش ترید رمزارزها.

شما در مسیر یادگیری فناوری نوین کریپتو کارنسی با اصطلاحات کریپتویی بیشتری اشنا خواهید شد که بعدها در هر قسمت از این صنعت که فعالیت کنید بدردتان خواهد خورد.

تحقیق و شناخت ساختار بازار کریپتو کارنسی

شناخت بیتکوین میتواند مسیر شناخت بازار ارزهای دیجیتالی را آسان کند.
شناخت بیتکوین میتواند مسیر شناخت بازار ارزهای دیجیتالی را آسان کند.

تحقیقات تنها شناخت بیت کوین نیست! بیت کوین یکی از بهترین و معتبر ترین سکه های اولیه صنعت کریپتو کارنسی است اگر مبتدی هستید شناخت بیت کوین میتواند شروعی برای بدست آوردن اطلاعات قوی از ساختار فنی رمزارزها و بازار ارزهای دیجیتالی باشد.

بنابراین شما به عنوان یک شخص جدید که تا کنون هیچ شناختی از رمز ارزها ندارد میتوانید با خواندن مطالبی که در مورد بیت کوین وجود دارد بیت کوین را بشناسید.

لازمه بگویم تحقیقات و دستیابی به اطلاعات دقیق و صحیح شرط مهمی خواهد بود چراکه اگر از همین الان بدنبال حرفه ای شدن باشید حرفه ای شدن در این زمینه هم نیاز به داشتن اطلاعات قوی و درک عمیقی از بازار رمز ارز ها خواهد بود.

پیگیر باشید تا مقالات روز رمزارزها را مطالعه کنید تازه وارد ها باید بدانند که هیچی در زمینه کریپتو کارنسی به راحتی بدست نمی آید بلکه به راحتی از دست می رود.

خودتان را بشناسید!

من به جرئت میتوانم بگویم که هنوز خودم را کامل نشناخته ام برخی اوقات رفتار های آدم از خودش می بیند که تعجب میکند! در زمینه ترید رمزارزها و حتی قسمت های دیگرش هم باید خودتان را بشناسید و در هر شرایطی به خودتان مسلط باشید سعی کنید همیشه خودتان را کنترل کنید.

در واقع این مسئله برمی گردد به خودتان که چطور در هر شرایطی تصمیم گیری خواهید کرد آیا ریسک میکنید؟ یا صبر؟ آیا هیجان انگیز است وقتی سود میکنید و سریع کنترل خودتان را از دست خواهید داد؟ از این دست مسائل بسیار است که برمی گردد به خودشناسی که در آموزش های سطح مقدماتی کریپتو کارنسی هم دیده میشود.

هیچ چیزی در زمینه ارزهای دیجیتالی رایگان نیست! امنیت را جدی بگیرید!

بله شاید با خودتان بگویید سایت های کسب رمز ارز رایگانی مانند سایت کنپو هستند که رمز ارز رایگان می دهند اما اگر دقت کنید شما در ازای دیدن تبلیغات درآمد کسب می کنید لازمه بگویم در زمینه ارزهای دیجیتالی هیچ چیزی رایگان نیست! این بدین معناست که شما با یک بازار غیر منطقی و نوپا و کاملا غیر حضوری طرف هستید و یک اشتباه یا ریسک نابجا میتواند دارایی تان را بخطر بیاندازد.

بنابراین یاد بگیرید که در زمینه ارزهای دیجیتالی هیچ چیزی رایگان نیست! شاید فهماندن این جملات کمی دشوار باشد ولی نگران نباشید یاد خواهید گرفت که به هیچ کسی و سایتی و هر چیزی دیگه در زمینه ارزهای دیجیتالی اعتماد نکنید! برای بدست آوردن مقادیری ارز رایگان.

نکته مهم اینجاست که تازه وارد ها در زمینه ارزهای دیجیتالی باید به امنیت در زمینه ارزهای دیجیتالی اهمیت بدهند. امنیت یک بخش مهم در صنعت کریپتو هست که اکثرا حتی حرفه ای ها هم گاهی اوقات جدی نمی گیرند.

بدنبال یک استراتژی معاملاتی سودمند باشید

همانطور که میدانید معامله و ترید در زمینه کریپتو کارنسی به یک استراتژی معاملاتی سودمند احتیاج دارد بنابراین شما باید استراتژی معاملاتی خودتان را پیدا کنید.

استراتژی های زیادی در صفحه استراتژی ها وجود دارد که میتوانید همین الان شروع به کار کنید با آن استراتژی ها و سود بگیرید از بازار رمز ارز ها.

در کل بدون استراتژی اگر به سراغ معامله گری بروید بازنده این بازی خواهید بود و دقیقا مثال ماشینی خواهید بود که فرمانی نداشته باشد که هدایت شود استراتژی رهبرشماست شما برای رسیدن به سود و کاهش ضرر و زیان نیاز به یک رهبر سالم و سلامت دارید.

فعال و بروز باشید اخبار را دنبال کنید 

یکی از بهترین دستگاه های که میتواند به شما سیگنال های رمز ارزی بدهد اخبار ارزهای دیجیتالی هستند. سیگنال های رمز ارزی همان نشانه ها و علامت های هستند که به شما حرکت بعدی رمز ارز را نشان می دهند. اخبار روز کریپتو میتواند سیگنال های فاندامنتالی به شما بدهد.

همانطور که میدانید فاندامنتال یکی از ابزارهای تحلیلی در این زمینه است.

این نکات میتواند به شما کمک تا با کلیت کار در زمینه کریپتو کارنسی اشنا شوید توصیه میشود با اموزش کافی و کسب دانش کریپتویی وارد معاملات شوید.

پیروز و سربلند باشید هر گونه سوالی داشتید میتوانید بصورت آنلاین به همراه مشاوره رایگان همینجا مطرح کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا