با متاورس به فراتر از جهان بروید!

چقدر از متاورس یا دنیای فراتر از این جهان اطلاعات دارید؟ پس چند دقیقه وقت بگزارید و همین پست که در مورد دنیای مجازی شبیه سازی شده از دنیای واقعیست را بخوانید.

با پدید امدن کامپیوتر و اینترنت دست بشر برای ساخت یک دنیای کاملاً مجازی باز شد از این رو با رشد فناوری های دیجیتالی یکسری ربات های با قابلیت های بالای توانستند با استفاده از هوش مصنوعی برخی از نیاز های بشر را برطرف کنند.متاورس دقیقاً یک دنیای مجازی است که از دنیای واقعی برگرفته شده است.

در این دنیای مجازی هم همه چیز واقعی خواهد بود.یعنی اگر شما بروید به فروشگاه با تکنولوژی متاورس ،در واقع در دنیای واقعی نرفته اید اما نیازی که به فروشگاه داشته اید را برطرف کرده اید.این دنیای مجازی جنبه یک شبکه اجتماعی را دارد که چهار قابلیت هوش مصنوعی،  فناوری VRوARو در نهایت بلاکچین و بازار کریپتو کارنسی را با یکدیگر ادغام میکند.به عبارتی دیگر در دنیای متاورسی افراد با هویت خودشان انلاین و مجازی نقش آفرینی میکنند.

مالک متاورس کیست؟

هنوز متاورس مالک مشخصی ندارد اما مارک زاکربرگ مدیر عامل شرکت فیسبوک که جدیداً نام فیسبوک را به متا تغییر داده است جزو یکی از اولین راهبران این فناوری مجازی است.البته شرکت های بشدت زیادی همانند امازون ، گوگل ، مایکروسافت و..در حال ساخت دنیای مجازی متاورسی شان هستند.بنابراین تحول عظیمی میتوان در انتظار دنیای واقعی باشد.

متاورس چه ربطی به کریپتو کارنسی دارد؟

با وجود این تکنولوژی پای بازی های انلاین کریپتوی بیش از قبل در این جهان برتر و ناب باز میشود.

افراد در این جهان ساختگی میتوانند بازی های انلاین کریپتوی انجام بدهند و با داشتن دارایی های دیجیتال خود میتوانند توکن های را خریداری یا بفروشند.البته این یک نمونه متاورسی در زمینه بازآی های بلاکچینی و کریپتوی هست .افراد در این جهان بی مرز خواهند توانست از هر نقطه از دنیا خدماتی را دریافت کنند و با ارز های دیجیتالی شان هذینه ان را بپردازند.همانطور که در بالا گفتیم این جهان نوظهور از رمز ارز ها و بازار کریپتو کارنسی هم بهره برده است.

در جهان متاورسی از چه رمز ارز های استفاده میشود؟

بطوری کلی جهان سه بعدی مجازی از رمز ارزها استفاده کرده است .رمز ارز های زیادی در این دنیا مورد استفاده قرار گرفته اند بخصوص در بازی های کریپتوی.اینکه متاورس از چه ارزهای استفاده میکند بستگی به خود افراد دارد که از چه نوع متاورسی استفاده کنند.در حال حاضر بازی های متاورسی میتواند با رایانه ها و هدست های واقعیت مجازی vr و واقعیت افزوده arقابل متصل شدن به متاورس هست.با توکن های که دارید میتوانید آیتم های بعدی بازی های کریپتوی را در این دنیا خرید یا بفرشید.

نحوه سرمایه گذاری در متا 

مشتاقان به سرمایه گذاری میتوانند با خرید سهام های از شرکت های فیسبوک ، گوگل ، ماکروسافت ،نایک بر روی این دنیای مجازی سه بعدی سرمایه گذاری کنند.زمین های مجازی که در متاورس وجود دارد را میتوانید بخرید و پس از افزایش قیمت این زمین ها انها را بفروش برسانید.

این فناوری کی به کشورمان خواهد رسید؟

خیلی از افراد بخصوص گیمر ها مشتاق رسیدن این تکنولوژی به کشورمان هستند در مورد اینکه دقیقاً این فناوری کی به کشورمان برسد باید بگویم که تازه در کشورمان برای اولین بار در سال ۱۴۰۱نمایشگاه متاورسی با نام متاراد در تهران برگزار شده است.دیر یا زود این فناوری در کشورمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.همانطور که کریپتو کارنسی در کشور در حال توسعه است.

جمع بندی و نتیجه گیری

در کل جهان متاورسی یک فرضیه ای از اینده هست که از افزوده واقعیت مجازی vrو arو بلاکچین و هوش مصنوعی استفاده میکند.

این دنیای سه بعدی ناب یک جهان تازه کشف شده است و یک فرصت برای سرمایه گذاری میتواند باشد. متا یکی از بهترین پلت فرم ها برای بازی های کریپتوی انلاین است این دنیای شگفت انگیز در آینده خواهد توانست بر قیمت ارز های دیجیتالی هم تاثیر زیادی بگذارد.بازی ها همیشه جزو پر طرفدار ترین سرگرمی ها بوده است مخصوصاً بازی های که به شما درامد میدهند.

به جهان ناب بروید..توربو پلی کریپتو. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا