خبرهای ارز ریپل ،XRP صد دلار میشود!

طی جدیدترین خبرهای ارز ریپل توکن بومی(XRP) این اکوسیستم نقل و انتقالات مبنی بر بلاکچین مدتی است که در روند رِنج قیمتی به سر میبرد.

تحلیل های تکنیکالی نشان می دهد که قیمت XRP بین دو ناحیه حمایتی 0.60و ناحیه مقاومتی 0.65 رِنج میزند اما خبرهای ارز ریپل تحلیل عجیبی را نشان می دهند.

خبرهای حمایت کننده ای ریپل را در طولانی مدت میتوانند دگرگون کنند XRP در حال حاضر کمتر از یک دلار ارزش دارد این رمز ارز که در رتبه پنجم بازار ارزهای دیجیتالی قرار دارد بزودی میتواند 100دلار ارزش پیدا کند.

شاید صد دلاری شدن ریپل تحلیلی عجیب بنظر برسد اما رمز ارزها و ماهیت ذاتی بازار کریپتو کارنسی تا کنون بارها این موضوع را ثابت کرده اند که هیچ حرکتی در این بازار عجیب و بدور از ذهن نیست و شدنی است.

چند تا از مهمترین خبرهای ارز ریپل که میتواند صد دلاری شدن ریپل را به واقعیت تبدیل کند.

فدرال رزرو ارز دیجیتالی XRP را بعنوان جایگزینی برای دلار انتخاب خواهد کرد کارمزد های پایین در این بلاکچین باعث شده تا فدرال رزرو از این ارز استقبال کند.

اخیرا کمیسیون بورس اوراق بهادار توکن XRP را پس از سالها دعوای حقوقی بر سر اوراق بهادار بودنش تصمیم گیری کرده و این ارز را در حال حاضر اوراق بهادار محسوب نکرده است.

این خبر هنوز به قطعیت نرسیده و هر لحظه امکان اصلاح در رائ ها و تصمیم گیری ها بر سر این مسئله وجود دارد در همین رابطه برخی کارشناسان جامعه کریپتو انتقاد کردند که پیروزی ریپل میتواند پیروزی کل بازار کریپتو کارنسی بحساب اید.

بریکس بلاخره به سراغ جایگزینی برای دلار رفت این اجتماع بین المللی که توسط بسیاری از کشورهای قدرتمند برای حذف همیشگی پول دلار از دایره تبادلات فرامرزی خود بدنبال جایگزینی برای دلار بود ریپل را انتخاب کرد.

ارزهای دیجیتالی غیر منطقی هستند روندهای کنونی به‌سرعت میتوانند تغییر کنند صد دلاری شدن ریپل با توجه به جریان های حمایتی که در تحلیل فاندامنتالی کسب میشود به نوعی منطقی میتواند شود.

توجه: این خبر کوتاه صرفاً برای اطلاع رسانی از وضعیت ریپل بوده و هیچ گونه توصیه ای برای سرمایه گذاری یا معامله بر اساس این تحلیل نشده است!

به چت کریپتویی در تلگرام بروید ⚘👇

https://t.me/turboplaycrypto

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا