رقبای اتریوم کدام رمز ارزها میتوانن باشند؟

یکی از موضوعاتی که در برندسازی بشدت مهم است داشتن یا نداشت رقیب در زمینه کاری است.در زمینه کریپتو هم اینچنین مواردی وجود دارد اما با جلوه های دیگری. به بازار توربو پلی کریپتو بروید و از مطالب کریپتویی دیدن کنید. 

رقبای اتریوم کدام رمز ارزها میتوانن باشند؟
رقبای اتریوم کدام رمز ارزها میتوانن باشند؟

رقبای اتریوم کدام رمز ارزها میتوانن باشند؟

اینده و تحلیل رمز ارز ها ممکنه طوری که شما فکر میکنید پیش نرود.رمز ارز اتریوم ETH یکی از جنجالی ترین رمزارزهای بازار کریپتو کارنسی بوده است که تا مرز جانشینی بیت کوین پیش روی کرده است اما بی خبر از اینکه اتریوم رقبای سرسختی هم دارد که در آینده ممکنه با وجود رقبایش قدرت فعلی خود را از دست بدهد.در ادامه به چند تا از اصلی ترین رقیب های اتریوم خواهیم پرداخت.

رمز ارز سولانا sol

ارز دیجیتالی سولانا SOL که در حال حاضر صعود قابل توجهی داشته است و از قیمت ۹دلار به ۲۳دلار رسیده است.با وجود ویژگی های بارزی که رمز ارز سولانا در خود دارد میتواند سرسخت ترین رقیب برای اتریوم باشد.همانطور که میدانید در سال ۲۰۲۲ سولانا بدترین شرایط نزولی اش را تجربه کرد.تا آنجا که بسیاری از تحلیل گران سرنوشت سولانا را سقوط اعلام کردند. اما ناگفته نماند که ورق این رمز ارز برگشته است تا آنجا که سولانا و اتریوم ، اتفاق عجیبی را رقم زده اند انها دیگر رقیب نیستند اتریوم وادار شده که با سولانا صلح کند.

رمز ارز پولکادات DOT 

رمز ارز پولکادات DOT  یکی دیگر از پروژه های رمز ارزی قدرت مند است که میتواند اتریوم را به چالش بکشد.رمزارز پولکادات در واقع رابطی برای بلاکچین ها است این هدف پولکادات میتواند نیاز اینده انوع بلاکچین های کریپتویی باشد.در واقع این هدف خاص میتونه در اینده قاتل اتریوم شود.

رمز ارز کاردانو ADA 

رمز ارز کاردانو ADA یک پروژه کریپتوی نسل سومی است که قابلیت های اتریوم را دارد. وهم اکنون بستری برای برنامه های رمز ارزی میباشد.کاردانو هم میتواند جزو رقبای اتریوم باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا