رمز ارز مونرو XMR چیست؟

رمز ارز مونرو XMR برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ برای انجام تراکنش های ناشناس در شبکه ایجاد شد این رمز ارز که از همان ابتدا توانست سرمایه گذارانی را مجذوب خود کند با نماد اختصاری XMR در بازار کریپتو کارنسی شناخته میشود.

رمز ارز مونرو XMR چیست؟ هدف مونرو چیست؟

رمز ارز مونرو XMR چیست؟
رمز ارز مونرو XMR چیست؟

ارز دیجیتالی مونرو یک پرایوسی کوین است و بهتر میدانید که پرایوسی کوین ها به رمز ارزهای حریم خصوصی شهرت دارند این ارز دیجیتالی همانند سایر رمز ارز های پر شهرت بازار از بلاکچین استفاده میکند اما با این تفاوت که تراکنش ها در شبکه مونرو قابل ردیابی نیست.

هدف اصلی xmr حفظ اطلاعات تراکنش های کاربران در سطح بالاست به این صورت که هیچ اثری از یک تراکنش در شبکه برای کاربران نمایش داده نمیشود اما اگر به بلاکچین اتریوم و بیت کوین نگاه کنید میتوانید کلیه تراکنش ها را در شبکه ردیابی کنید و مشاهده کنید.

تاریخچه این رمز ارز از جای شروع شد که بایت کوین در سال ۲۰۱۲طی ارائه دادن توکنی بعنوان بیت مونرو بروزرسانی شد و با نام مونرو به بازار کریپتو کارنسی معرفی شد.

این شبکه با مدیریت ۷نفر که هنوز هویت ۵نفر از آنها مشخص نیست بکار خود ادامه میدهد که به جز این گروه ۳۰ گروه دیگر برای توسعه بر روی این شبکه فعال هستند که نشان از پشتیبانی بشدت قوی این رمز ارز دارد و تا کنون برنامه های غیر متمرکز مختلفی بر روی این شبکه فعالیت دارند. 

آیا مونرو قابل استخراج است؟

ارز دیجیتالی مونرو هم مانند رمز ارز بیت کوین از الگوریتم های اثبات کار استفاده میکند و قابلیت استخراج دارد.

از این جهت کاربران با استخراج کردن این رمز ارز هم میتوانند درامد کسب کنند.

مونرو چه کاربردی دارد؟

مونرو چه کاربردی دارد؟
مونرو چه کاربردی دارد؟

رمز ارز XMR به دلیل اینکه توانایی انجام تراکنش های ناشناس و محرمانه را داشت از همان ابتدا مورد استقبال کاربران قرار گرفت و استفاده شد.

کاربردی که این رمز ارز دارد به کاربرانی که نیاز به محفوظ ماندن اطلاعات تراکنش های شان در سطح بالا دارند کمک میکند تا اطلاعات هویتی کاربران و اطلاعات تراکنش هایشان در شبکه مونرو ددر سطح بالای از امنیت حفظ شود.

کاربرد های بیشتری از سوی توسعه دهندگان این رمز ارز ارائه شده است که میتوان به نقل و انتقال پول به هر نقطه از دنیا بدون در نظر گرفتن تحریم ها اشاره کرد.

اینده مونرو XMR 

اینده مونرو
اینده مونرو را بخوانید!

در حال حاضر که این مطلب نگارش میشود این پرایوسی کوین در رتبه ۲۳ بازار کریپتو کارنسی قرار دارد در حالی که با قیمت ۱۵۶دلار در صرافی های رمز ارزی در حال معامله است بسیاری از کارشناسان حوزه کریپتو معتقدند که پرایوسی کوین مونرو در آینده نچندان دور رشد قابل توجهی خواهد کرد کارشناسان این پیش بینی را بر اساس ایده جالب و بی نظیری که روی این رمز ارز پیاده سازی شده است کرده اند.

همانطور که میدانید کاربران زیادی هستند که نمی خواهند اطلاعات تراکنش های رمز ارزی شان در اختیار همگان قرار بگیرد و همین موضوع باعث میشود تا افرادی که نیاز به این سطح از امنیت در بازار کریپتو کارنسی دارند از مونرو و سایر ارزها دیجیتالی که حریم خصوصی افراد را در سطح بالا حفظ میکند استفاده کنند و همین امر باعث میشود تا این رمز ارز آینده دار باشد البته هر اتفاقی در بازار ارزهای دیجیتالی دور از ذهن نیست.

امیدواریم از اینکه مونرو را مطالعه کردید اطلاعات رمز ارزی مفیدی بدست آورده باشید به چت کریپتویی در تلگرام وارد شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا