سه کشور مخالف با رمز ارز ها و بیت کوین را بشناسید!

 

همانطور که میدانید بازار کریپتو کارنسی برای افراد فاقد دانش کریپتوی بشدت ضرر اسا خواهد بود. از این رو کشورهای با گذاشتن قوانینی استفاده از رمز ارز ها و بیت کوین را در کشورشان ممنون اعلام کرداند. که به سه کشور مخالف با رمز ارز ها میتوان به کشور چین ، روسیه ،اکوادور اشاره کرد.بحث عرضه و تقاضای رمز ارزها هم از همین جا شروع میشود.یعنی عمقی تر بیاندیشیم نحوه برخورد دولت های کشورهای مختلف تاثیر مستقیمی بر قیمت رمز ارز ها بویژه رمز ارز بیت کوین BTC و رمز ارز اتریوم ETH و بازار کریپتو کارنسی خواهد گذاشت.مثلاً کشور امریکا با راه اندازی سامانه های تحت پوشش بلاکچین و در اختیار گذاشتن این کارت خوان های بیت کوینی در بین مردم، قطعاً از رمز ارز ها در خرید های کالا و خدمات و پرداخت قبوض و هذینه های سفر و…استفاده میشود و درنتیجه میزان تقاضا در بازار بیشتر خواهد شد نوسانات بیشتری بر بازار حاکم خواهد شد.ایالت متحده آمریکا و کره جنوبی و انگلستان جزو کشورهای پیشگام و حامی ارزهای دیجیتالی هستند.

کشور چین جزو سه کشور مخالف با رمز ارز ها

از انجا که خیلی از صرافی های از جمله بایننس پایه ان در کشور چین بنا شده است و به دلیل قوانین سرسختی که کشور چین برای استفاده از رمز ارز ها گذاشته است به کشور ژاپن انتقال یافته است.کشور چین یکی از سه کشور مخالف با رمز ارزها و بیت کوین بوده است. دولت چین استفاده از هر گونه ارزدیجیتالی را در کشورش ممنوع کرده است و برای استفاده از ان مجازاتی طبق قوانین گذاشته است. 

کشور اکوادور 

کشور اکوادور در جنوب امریکا قرار دارد این کشور هم استفاده و خرید کالا و هر گونه خدماتی دیگر را با استفاده از رمز ارز ها ممنوع کرده است .اکوادور قصد دارد ارز الکترونیکی خودش را در کشورش منتشر کند تا بجای رمزارزها از ارز الکترونیکی خودش استفاده شود. اما علاقه مندان به رمز ارز ها و بیت کوین حتی در کشور اکوادور هم جامعه ای بیت کوینی را با دور زدن قوانین موجود در کشور دارند.

کشور روسیه 

کشور روسیه همانطور که مشخص است جزو کشور های پیشرفته و ابر قدرت در جهان بشمار میرود.این کشور هم هنوز قوانین و مقررات مشخصی برای استفاده از ارزهای دیجیتالی را نگذاشته است.و جوری که به نظر میرسد این کشور قصد دارد از رمز ارز ها فقط در انتقال پول به فرامرزی استفاده کند.یعنی از ارزهای دیجیتالی در جابجای پول در بین الملل و بین کشورها استفاده کند. روسیه به دلیل اینکه مردم اطلاعات کافی در زمینه رمز ارز ها ندارند را یک سیاه چاله میداند و به این دلیل مردم سرمایه کشور را به خارج از مرز ها انتقال میدهند.درکل کشور روسیه هم جزو کشور های مخالف با رمز ارز ها بوده است.از جمله کشور های دیگری که با رمز ارز ها مخالفند میتوان به کشور ، مصر ، ترکیه،  بنگلادش اشاره کرد.

با دنیای کریپتوی بروز باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا