سود به سبک اربیتراژ یک تکنیک کم ریسک در ترید

کسب سود به سبک اربیتراژ یک تکنیک جالب برای ان دسته از تریدر های که میخواهند معامله شان ریسک کمتری داشته باشد.قبل از هر گونه توضیحاتی باید در مورد اربیتراژ کمی اطلاعات داشته باشید.

اربیتراژ چیست؟

اگر در چندین صرافی مختلف حساب داشته باشید حتما با اختلاف قیمتی که بین صرافی ها است برخورد کرده اید. اربیتراژ به سودی که از اختلاف قیمت های بین چند بازار مختلف بدست می آید اربیتراژ می گویند. اربیتراژ هم یکی از روش های کسب سود بیشتر از بازار کریپتوکارنسی بوده است.در این روش کسب سود هر چقدر سرمایه بیشتری را وارد کنید نتیجه بهتری را دریافت خواهید کرد.اربیتراژ یکی از روش های محبوب  سرمایه گذاران برای کسب سود و ریسک کمتر میباشد.

نحوه کسب سود به سبک اربیتراژ 

برای کسب سود با این روش کافیه در چندین بازار کریپتوی یا مالی حساب داشته باشید مثلاً در دو صرافی مختلف حساب داشته باشید.سپس اختلاف قیمت های که بین این دو صرافی وجود دارد را بررسی کنید فرض کنید یک صرافی رمز ارز بیت کوین BTC را به شما می فروشد به قیمت 20هزار دلار و صرافی دیگری بیت کوین را به شما می فروشد به قیمت 19,900هزار دلار.شما از اختلاف قیمتی که اینجا وجود دارد میتوانید سود بگیرید و میتوانید از صرافی که بیت کوین را به شما باقیمت 19,900هزار دلار می فروشد ،بیت کوین بخرید و در صرافی دیگری بفروشید. کسب سود به سبک اربیتراژ از نظر ریسک پذیری ، ریسک کمتری نسبت  به سایر معاملات دارد زیرا شما در لحظه خرید و فروش میکنید.اما باید چند نکته مهم را زیر نظر بگیرید تا در ضرر فرو نروید.

چند نکته مهم در رابطه با اربیتراژ

اول اینکه دقت بالای در اختلاف قیمت ها و کارمزد های بین صرافی ها کنید البته که باید هر رمز ارزی را که انتخاب میکنید کارمزد انتقال شبکه اش را مد نظر قرار بدهید که تمام اینها را شما با یک ماشین حساب رمز ارزی میتوانید محاسبه کنید.نکته بعدی به هیچ وجهی در زمان شدت گیری نوسانات در بازار یا یک ارز دیجیتالی سرمایه گذاری نکنید.چونکه شرایط در این حالت به سرعت تغییر میکند و سود مناسبی ممکنه نصیب تان نشود.نکته سوم به دلیل اینکه مداوم سرمایه شما در بین دو صرافی معامله میشود به محض کسب سود آن را خارج کنید از صرافی ها زیرا نگهداری هر رمز ارزی در یک صرافی به معنی یک ریسک بزرگ بحساب میشود.با این سبک کسب سود در کوتاه مدت میتوانید از بازار کریپتوکارنسی سود دریافت کنید.البته اربیتراژ خودکار هم توسط یکسری ربات ها انجام میشود که برخی صرافی ها این قابلیت ها را دارند.

سودمند شوید با توربو پلی کریپتو..⚘

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا