صفرتا صد نات کوین به زبان ساده

با صفرتا صد نات کوین به زبان ساده در همین مقاله همراه باشید. یکی از میم کوین های که این روزها سروصدا در شبکه های اجتماعی بویژه تلگرام برپا کرده نات کوین هست حالا شاید واستون سوال پیش بیاد اصلا نات کوین چی هست؟ پس همین مطلب را که نات کوین به زبان ساده معرفی کرده ایم را دنبال کنید.

معرفی نات کوین به زبان ساده 

صفرتا صد نات کوین به زبان ساده
صفرتا صد نات کوین به زبان ساده

نات کوین طی جدیدترین بررسی ها تا به این لحظه نام رمز ارز نیست یا بهتره اینگونه بگویم که نات کوین هیچ ربطی به رمز ارزها ندارد یعنی ویژگی های ذاتی و اساسی یک ارز دیجیتال را ندارد و در حال حاضر صرفا جهت بازی و سرگرمی در شبکه اجتماعی تلگرام پرورش یافته است.

شاید شما هم لینک های استخراج نات کوین را در شبکه های اجتماعی دیده باشید که توسط برخی از کاربران به اشتراک گذاری شده اند.

پروژه نات کوین در حال حاضر یک بازی مبنی بر تلگرام بیش نیست! در حالی که برخی از نشانه ها می توانند او را بعنوان یک میم کوین در لیست محبوب ترین صرافی ها نمایش بدهند. به همین ترتیب هاله های ابهام همچنان ادامه دارد و هیچ منبع رسمی هنوز توکن بودن نات کوین یا اسکم بودنش را بطور رسمی اعلام نکرده اند.

برخی از کاربران بر این فرضیه پیش رفته اند که نات کوین بزودی به یکی از بهترین میم کوین های بازار تبدیل میشود و در صرافی ها لیست خواهد شد از این جهت برای بدست آوردن آن شروع به بازی استخراج نات کوین کرده اند تا روزی بتوانند سود های نجومی را از این پروژه بدست آورند.

بلاکچین در پروژه نات کوین بی معنی است زیرا فعلا نات کوین یک بازی مبنی بر تلگرام است نه یک توکن که بر بستر یک بلاکچین فعالیت کند.

ناگفته نماند که برخی از افراد پروژه نات را به ارز تن کوین TONCOIN ربط می دهند که هنوز تایید نشده است این مورد.

ابهامات بر سر پروژه نات کوین بشدت فراوان هست بر خلاف تفکرات که نات کوین دارای نقشه راه و نسخه وایت پیپر است این بازی موبایلی ساده فقط شش صفحه سفید که در آن هیچ چیزی نوشته نشده است را بعنوان وایت پیپر دارد.

از طرفی دیگر برخی از صرافی های بزرگ مانند بایننس در صفحه اصلی توییتر شان از نات کوین نامبرده اند یا بنیانگذار تلگرام یکی از کانال های بزرگ نات کوین را دارد این نشانه ها به نوعی اعلام میکند که نات کوین بزودی به یک میم کوین تبدیل میشود.

بنابراین اینده مشخص خواهند کرد که نات کوین آیا فقط یک بازی مبنی بر تلگرام است یا یک ارز دیجیتال!

قیمت نات کوین 

همانطور که نات کوین به زبان ساده را معرفی کردیم در بالا قیمت نات کوین به دلیل اینکه هنوز در هیچ صرافی لیست نشده تعیین نشده است.

اما گمانه زنی ها برای قیمت نات کوین از قول برخی اشخاص هر 10000نات معادل 10دلار ارزش خواهد داشت.

چگونه نات کوین بخریم؟

لازمه بدانید در حال حاضر نات کوین قابل خرید و فروش نیست تنها راهی که میتوانید نات بدست اورید استخراج آن با استفاده از سایت و ربات تلگرامی آن است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا