معرفی سه سایت کسب بیت کوین رایگان

همیشه برای اکثر افراد بدست اوردن رمز ارز رایگان جالب و پرهیجان بوده است در اینجا سه سایت کسب بیت کوین رایگان را به ترتیب لیست کرده ایم تا اگر شما هم میخواهید بیت کوین رایگان کسب کنید بدانید به دنبال چه سایت های بروید.

در واقع این سه سایت کریپتوی جزو معتبرترین سایتهای کسب بیت کوین رایگان از قدیم الایام بودا اند.

سایت کنپوcoinpayu

این سایت یکی از سایت های پرطرفدار کریپتوی هست که تحت مشارکت فاست پی کار میکند.

در حال حاضر سایت coinpayu در کشورمان فیلتر نمیباشد و جهت ورود و ثبت نام دراین سایت نیازی به تغییر ای پی ندارد.منوی جالب و پرهیجانی که دارد و تنوع در نحوه کسب بیت کوین رایگان در این سایت شما را شگفت زده خواهد کرد.

سایت adbitc 

سایت adbitc  هم یکی از سایت های قدیمی و معتبر حوزه کریپتو بوده است .شما با ساخت اکانت در این سایت میتوانید روزانه مقادیری ساتوشی بیت کویتی و روبل بدست آورید.

سازگار این سایت بدین شکل بوده که شما از ابتدا بدون فیلتر باید وارد بشوید و اگر پس از ساخت اکانت با فیلتر شکن بروید اکانت تان حذف یا مسدود خواهد شد.شرایط دریافت ساتوشی در سایت adbitc بدین شکل است که روزانه تعدادی کپچای به شما داده میشود آنها را حل کنید و ساتوشی دریافت کنید.این سایتم جذابیت خودش را دارد نحوه برداشت از این سایتم باید در سایت مادری فاست پی اکانت داشته باشید یا از سایر روش های انتقال به کیف پایر و …که در سایت adbitc خواهید دید میتوانید استفاده کنید.

سایت کریپتو وین crypto win 

این سایت در حال حاضر فقط به شما ساتوشی بیت کوینی رایگان می دهد. کسب بیت کوین رایگان با سایت crypto win بسیار راحت است .ساختار و قالب بندی ساده و منظم کریپتو وین باعث میشه تا آدم هر روز از این سایت دیدن کند و ساتوشی رایگان بدست آورد.نحوه برداشت ساتوشی از این سایت فقط به سایت فاست پی خواهد بود.

اگر شما هم قصد حرفه ای شدن در بازار کریپتو کارنسی را دارید و میخواهید در اوغات فراغت رمز ارز رایگان کسب کنید میتوانید میتوانید از این سایت های که گفتیم استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا