چرا بیت کوین ریزش کرد؟ چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲

چرا بیت کوین ریزش کرد؟ چهارشنبه ۴بهمن ۱۴۰۲. رهبر ارزهای دیجیتالی محدوده حمایتی ۴۰هزار دلار را از دست داد و به ۳۸هزار دلار رسید و حال حاضر بیت کوین با قیمت ۳۹هزار دلار معامله میشود.

پس از اینکه اولین صندوق اسپات بیتکوین توسط کمیسیون اوراق بهادار تایید شد چرخش سرمایه گذاران به سمت ETF های جدید بیت کوین توسط عرضه کننده ها از جمله گری اسکیل بیت کوین تراست با فشار فروش این رمز ارز روبه رو شد.

با توجه به این که بیتکوین به بالاترین حد خود در دی ماه رسید هم اکنون ۲۰درصد از ارزش خود را در شروع اسفند ماه از دست داده است بسیاری از تریدرها بر این باورند که روند نزولی ادامه یابد. اما این ریزش تا کجا ادامه دارد؟

اگر روند نزولی بیت کوین را با دقت بررسی کنید اینکه چرا بیت کوین ریزش کرد در چهارشنبه بهمن ماه ۱۴۰۲ روشن است. نمودار این رمز ارز قبل از اینکه به رویداد هاوینگ خودش برسد فشار فروش را تجربه کرده است این ریزش موقت در دو تا سه ماه قبل از رویداد در هاوینگ های قبلی بیت کوین مشاهده میشود.

حال اگر تاریخ تکرار شود کاهش قیمت بیت کوین طبیعی بنظر میرسد.

اما این کاهش نرخ تا کجا ادامه دارد؟ ارتور هیز بنیانگذار سابق صرافی بیت مکی در پیامی خلاصه درباره تداوم نزول قیمت بیت کوین اینچنین می نویسید ” ضررهای بیشتری در راه است”

بیت کوین امروز با اینکه ناحیه ۴۰ هزار دلار را از دست داد و محدوده های ۳۸هزار دلار را آزمایش کرد بنظر میرسد قیمت بیت کوین هنوزم کاهش یابد و در حالی که نقاط حمایتی از دست برود نرخ بیتکوین ۳۵هزار دلار یا ۳۰هزار دلار میتواند تا قبل از رویداد هاوینگ باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا