اخرین اخبار ETF های بیت کوین

به اخرین اخبار ETF های بیت کوین خوش امدید تصمیم گیری های کمیسیون بورس اوراق بهادار SEC بر سر تایید شدن صندوق های اسپات بیتکوین بلاخره به روزهای نهایی خود نزدیک شده است.

طبق آخرین اخبار ETF های بیت کوین کمیسیون تصمیم گیری های را در روز های سه شنبه و چهارشنبه بر سر تسویه صندوق های اسپات بیتکوین انجام خواهد داد.

این صندوق ها که بر چارچوب قوانین نظارتی پیش رفته رابط قوی بین وجوه سنتی و مجازی ایجاد می کنند برخی از تحلیلگران حدس می زنند تایید شدن ETF ها می تواند روند صعودی بیت کوین را تقویت کند.

بر خلاف تصور برخی دیگر از منتقدان بر این باور نیستند انها می گویند تایید شدن صندوق ها میتواند بیت کوین را تا نرخ ۳۲هزار دلار کاهش بدهد.

نمودار قیمتی بیت کوین در تایم فریم ماهانه
نمودار قیمتی بیت کوین در تایم فریم ماهانه

اگر از روی چارت نمودار این رمز ارز را در تایم فریم های ماهانه نگاه کنید این احتمال با توجه به ریزش فعلی بازار وجود دارد.

شرکت های سرمایه گذاری زیادی از جمله شرکت بلک راک در صف تایید شدن صندوق های اسپات بیتکوین شان هستند در این زمان جامعه کریپتو بدنبال پایان این موضوع است.

ETF  های بیت کوین پدیده جدیدی در سال ۲۰۲۳،۲۰۲۴در صنعت کریپتو کارنسی بود حال اخبار در این رابطه بشدت بالا گرفته است و هر تغییراتی در این مورد از سمت هر طرف میتواند بر قیمت بیت کوین و بازار کریپتو کارنسی  اثر گذار باشد.

انتظار می رود تا قبل از رویداد هاوینگ بیت کوین تکلیف ETF ها مشخص شود.

به چت کریپتویی در تلگرام بروید⚘👇

https://t.me/turboplaycrypto

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا