ارز شیبا SHIBA INU چیست؟ معرفی کامل این رمز ارز

اگر رمز ارز دوج کوین DOGE را بشناسید رمز ارز شیبا SHIBA INU هم برایتان اشناییت پیدا خواهد کرد.دوج کوین و شیبا با نگاه کردن به لوگوی شان شباهت های زیادی دارند اما اگر بهتر اندیشه کنید خواهید فهمید که ایجور نیست‌.و کلی تفاوت بین دوج و شیبا وجود دارد. رمز ارز شیبا SHIBA INU با آنکه ارزشش به یک صدم یک سنت هم نمی رسد  در حال حاضر خود را قاتل دوج کوین معرفی کرده است.در این مطلب قصد داریم تا رمز ارز شیبا را از جهات مختلف مورد بررسی قرار بدهیم پس ادامه مطلب را با دقت بخوانید و سولات تان را در مورد شیبا در آخر مطلب کامنت کنید.

مختصر تاریخچه ای از رمز ارز شیبا SHIBA INU

رمز ارز شیبا SHIBA INU در سال ۲۰۲۰ توسط شخصی ناشناس پایه گذاری و به بازار عرضه شد این توکن که خودش را قاتل دوج کوین معرفی کرده بود دارای بلاکچین اختصاصی نبوده و بر بلاکچین اتریوم کار میکند.در ابتدای ورود شیبا به بازار سرمایه گذاران کلانی به سمت خرید شیبا روی آوردند و با انفجار قیمتی که داشت به سود های کلانی دست یافتند.بسیاری از کارشناسان در این زمینه بر این باورند که ارز دیجیتالی شیبا یک شت کوین میباشد واز اول هم به آن بعنوان شوخی و جوک نگاه می کردنند.این رمز ارز توکن های دیگری هم دارد.

توکن های دیگر گروه های شیبا

در وایت پیپر شیبا اینو اینجور گفته شده که این گروه قراره یک اکوسیستمی بسازد که شامل سه نوع توکن با ذخایر متفاوت است.LEASH,SHIBA, BONE.این دو نوع هم به نوعی با سگ ژاپنی ربط داده میشود.BONEبه معنی استخوان وLEASHبه معنی افسار سگ میباشد.تعداد این سه توکن بالا به ترتیب از یک کوادریلیون ،۱۰۷۶۴۶و ۲۵۰ میلیون توکن میباشد.البته صرافی شیبا سواپ صرافی اصلی این رمز ارز میباشد.

ایا شیبا یک شت کوین است؟

از انجا که رمز ارز شیبا شباهت های زیادی به شت کوین ها (ارزهای که هدف مشخصی ندارند)دارد هنوز بدرستی شت کوین بودن شیبا یا نبودنش به اثبات نرسیده است.

نداشتن بلاکچین مخصوص ، انفجار ناگهانی قیمتی،بدون هویت بودن خالق این رمز ارز، داشتن قیمت ناچیز همه این موارد میتواند دلایلی برای ثابت کردن اینکه شیبا یک شت کوین است باشد.از طرفی هم داشتن بازار پر مخاطب و داغ شیبا،  خرید مقادیر بالای از توکن شیبا با هذینه های کم، دوام اوردن این رمز ارز در بازار کریپتو کارنسی نیز از دلایل هست که میتوان شت کوین بودن شیبا اینو را لغو کند.

مزایا و معایب شیبا اینو.

رمز ارز شیبا SHIBA یک توکن میباشد که بر بستر شبکه رمز ارز اتریوم  تحت استاندارد ERC20 کار میکند.پس برای یک رمز ارزی که خودش را قاتل دوج کوین معرفی میکند نداشتن بلاکچین اختصاصی یک عیب بشمار می اید.

خرید مقادیر زیادی از توکن های شیبا و هذینه های کم .رشد و انفجار های ناگهانی شیبا بهشت نوسان گیران بازار کریپتو کارنسی است.چه بسا که خیلی از افراد از این نوسانات به سود های کلان دست یافتند.

از دیگر معایب شیبا دیده نشدن در سرچ های گوگل است یعنی اگر الان شما نام شیبا را در گوگل سرچ کنید چیزی بنام سگ شیبا یک سگ ژاپنی است را خواهید دید و خبری از رمز ارز شیبا نیست.

داشتن بازاری داغ و پر مخاطب از دیگر مزایای شیبا خواهد بود که ممکنه داشتن اینده بهتر شیبا را نیز رقم بزند.

نحوه خرید شیبا اینو

این رمز ارز امروزه در بیش از ۱۰صرافی در سراسر دنیا لیست شده است .جهت خرید واحد های شیبا شما میتوانید با ثبت نام در صرافی های متمرکز و غیر متمرکزی که وجود دارند با تتر ،شیبا معامله کنید.

نحوه نگهداری این رمز ارز هم توسط کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری انجام میشود که اگر قصد هولد کردن برای دراز مدت را دارید بهتره که از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید هرچند که هذینه بیشتری دریافت میکنند اما در عوض امنیت بالاتری دارند.

تحلیل و اینده رمز ارز شیبا.

بسیاری از کارشناسان حوزه کریپتو اینده زیاد درخشانی از این رمز آرزویم بینند زیرا عملکرد شیبا مشابه یک شت کوین است و معمولا شت کوین ها هم بعد از مدتی کلا از بازار حذف میشوند.اما حمایت های پنهانی برخی از افراد ثروتمند دنیا از جمله ایلان ماسک بدون تاثیر هم نبوده بر قیمت این رمز ارز .

جامعه پویا و پر مخاطبی که شیبا دارد ممکنه اینده باورنکردنی را برای شیبا رقم بزند.انفجار های قیمتی و نوسانات فوری این رمز ارز بازار تریدر های حرفه ای را داغ تر خواهد کرد.

وبسایت رسمی رمز ارز شیبا اینو

https://shibatoken.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا