ایا بیت کوین بدون بلاکچین امکانپذیر است؟

شما پاسخ دهید ایا بیت کوین بدون بلاکچین امکانپذیر است؟بدون شک یکی از فناوری های که قبل از پیدایش بیت کوین وجود داشت بلاکچین بود و این ساتوشی ناکاموتو بود که با تیز هوشی توانست بیت کوین را به بلاکچین ربط بدهد و از ان یک شبکه پولی جدیدی بسازد.

آیا بیت کوین بدون بلاکچین امکانپذیر است؟

بیت کوین بدون بلاکچین امکانپذیر است؟
بیت کوین بدون بلاکچین امکانپذیر است؟

بدون شک بیت کوین بدون بلاکچین غیر ممکن خواهد بود زیرا بلاکچین در شبکه بیت کوین نقش مهمی دارد.همانطور که بلاکچین همانند دفتری عمل می کند که ثبت بلاک ها و اطلاعات تراکنش ها در آن برای همیشه ذخیره میشود. بلاکچین به گره های حاضر در شبکه بیت کوین اجازه می دهد تا به امنیت شبکه کمک کنند گره ها با تایید کردن تراکنش ها میتوانند در تامین امنیت شبکه اثر گذار باشند.

بنابراین بیت کوین بدون بلاکچین معنی ندارد زیرا بیت کوین برای حل و ثبت تراکنش های جدید مجبور به استفاده از بلاکچین است.

بلاکچین در شبکه بیت کوین همانند دفتری عمل کند که تمام اطلاعات تراکنش ها در آن ثبت میشود و در دسترس گره ها قرار میگیرد که بعد از ثبت شدن غیر قابل تغییر و ویرایش است.

ایا بیت کوین بدون بلاکچین امکانپذیر است؟ خیر امکان پذیر نیست مگر آنکه نوع بلاکچین ان تغییر یابد بیت کوین در حال حاضر از بلاکچین عمومی استفاده میکند و اگر بخواهد اتفاقی برای بلاکچین بیت کوین رخ بدهد که منجرب به عدم استفاده بیت کوین از بلاکچین شود یعنی نابودی شبکه بیت کوین. بلاکچین عضو مهمی از این سیستم پولی مجازی است و نبود ان یعنی نبود بیت کوین 

همانطور که میدانید چند نوع بلاکچین کریپتویی وجود دارد که بیت کوین از بلاکچین نوع عمومی استفاده میکند و اگر بخواهد اتفاقی برای بلاکچین بیت کوین بیافتد باید شاهد اتفاقات نادری در این اکو سیستم باشیم اتفاقاتی مانند هک بیت کوین، حمله ۵۱درصدی ، ممنوعیت استفاده از بیت کوین در سراسر دنیا و..

در این مورد در چت کریپتویی بحث کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا