ایا جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس واقعی هست؟

ایا جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس واقعی هست؟ اگر شما هم تازه با تبلیغات کلاهبرداری جدید در زمینه ارزهای دیجیتالی مواجه شده اید باید بدانید که جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس کاملا جعلی و کلاهبرداری است مراقب باشید فریب محتوا ها و ویدیو های که توسط شخص کلاهبردار انتشار شده را نخورید!

در مطلب زیر بطور کامل روش کلاهبردار ایرانی را برای کاربران و قربانیان این کلاهبرداری شفاف سازی کرده ایم حتما بخوانید و چنانچه سر نخی یا هر اطلاعاتی از شخص کلاهبردار دارید با ما در میان بگذارید.👇👇

صفرتا صد جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس❗

اگر منطقی فکر کنید به راحتی از جعلی بودن این جشنواره که هیچ ربطی به صرافی کوینکس ندارد اگاه خواهید شد کافیه این سوال را از خودتان بپرسید که چرا باید سیصد هزار دلار رایگان به شما بدهند؟؟ به تومان حساب کنید چقدر زیاد؟

اگر این سوال ذهنتان را مشغول کرده که ایا جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس واقعی هست؟ یا نه باید گفت که پشت این کلاهبرداری بزرگ یک شخص کلاهبردار ایرانی قرار دارد این جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس هم ساخته خودش است و هیچ صحتی ندارد کاملا نامعتبر و کلاهبرداری هست خواهش میکنم اگر این مقاله را میخوانید به هیچ وجه ممکن اعتماد نکنید زیرا اتریوم های تان در این کلاهبرداری بزرگ قربانی خواهد شد و هیچ چیزی هم به شما نمی رسد اعتماد نکنید! بازم تاکید میکنم گول ویدیو ها و متن های داخل گوگل را نخورید.

بزارید نمونه ای از متن های داخل گوگل که شخص کلاهبردار نوشته را در همینجا برایتان به نمایش بگذارم که کاملا نامعتبر و ساختگی است اینکه دارم با جرئت می گویم فیک هست خودم یکی از قربانیان این کلاهبرداری هستم.

نمونه ای از متن های داخل گوگل که توسط شخص کلاهبردار انتشار شده جهت اعتماد سازی و جلب کاربران با راه اندازی سایتی همانند کوینکس! فریب نخورید👇👇

جشنواره کوینکس کلاهبرداری است؟

 
جشنواره کوینکس کلاهبردای است؟

با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز در این مقاله قصد دارم با توجه به تجربه چندین ساله خود در حوضه رمزارزها در مورد جشنواره کوینکس با جوایز 300 هزار دلاری صحبت کنیم و به این سوال پاسخ دهیم که آیا این جشنواره کلاهبرداری است یا نه، ما سعی داریم با دلایل درست پاسخ این سوال را به شما دهیم:

آیا جشنواره کوینکس با جوایز 300 هزار دلاری کلاهبرداری است؟

قبل از اینکه پاسخ دادن به این سول در مورد جشنواره کوینکس، میخواهیم یک داستان واقعی که حدود دو سال پیش پرومت شد را برایتان بنویسیم؛
آیا چیزی در مورد اکوسیستم محبوب و میلیون دلاری APE NFT یا BORED APE (میمون های خسته یا کسل) شنیده اید؟

میمون های خسته و جشنواره کوینکس
جشنواره کوینکس کلاهبردای است؟

این nftها در سال آوریل 2021 شروع به عرضه شدن به نظر شما قیمت پایه این ان اف تی ها چقدر بود؟

اگر شما یکی از کابران وب سایت boredapeyachtclub.com میبودید یک nft از این کالکشن فوق العاده به شما رایگان تعلق میگرفت !! بله دوست عزیز در عرضه اولیه این کالکشن فوق العاده شما میتوانستید به راحتی یکی از این ان اف تی ها را رایگان در اختیار داشته باشید!
به نظر شما قیمت پایه ای حال حاضر هر کدام از این nftها چند دلار است؟

100ETH = 150,000.00$ = 5,700,000,000 Toman

بله درست متوجه شدید اگر شما هم میتوانستید یکی از این ان اف تی ها را بگیرید الان به راحتی میتوانستید به قیمت 5 میلیارد و 700 میلیون تومان آن را به فروش برسانید
ولی دیگه دیر شد؛ و این کالکشن به یکی از با ارزش ترین های بازار ان اف تی تبدیل شده است، بازار رمزارزها و کریپتور سرشار از فرصت هایست که میتواند شما را ثروتمند کند ولی معنی آن نیست که شما میتوانید با سرمایه گزاری روی شت کوین ها و یا روی پروژه های اسکم و خرید عرضه اولیه و … به ثروت های زیاد باشید.
اندک فرصت هایی در مدت کوتاهی به وجود می آیند که شما با استفاده از آنها میتوانید کَ$ش خوبی را به جیب بزنید.

جشنواره کیف پول های 300 هزار دلاری صرافی کوینکس

در حال حاضر که با شما صحبت میکنم صرافی کوینکس ؛ یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال جهان در حال برگزاری یک جشنواره فوق العاده میباشد که با انتشار پستی در وبلاگ اصلی کوینکس به آدرس www.coinex.blog این جشنواره فوق العاده شروع شد، که شما هم میتوانید با مراجعه به وبلاگ اصلی اطلاعات جشنواره را بخوانید.

جشنواره کوینکس کلاه برداری است یا واقعیت؟

ممکن است شما هم تبلیغات جشنواره کوینکس را در صفحه رسمی رویداد کوینکس و یا در پست و استوری افراد تاثیر گذار در حوضه ارزهای دیجیتال مانند امیر رمزعلی، امیدفدوی، آرش کهنگی، حسین عظیمی، آدام مرادی و افراد دیگر دیده باشید و این سوال به ذهنتان بیاید که آیا جشنواره کوینکس با جوایز 300 هزار دلاری کلاهبرداری است یا واقعیت!

دنیای رمزارزها پر از فرصت هاست ولی در کنار این فرصت ها موارد کلاهبرداری زیادی از شت کوین ها گرفته تا پامپ و دامپ ها و دوره های میلیونی بی ارزش و… وجود دارد، و حتما شما باید قبل از استفاده از سرویس و یا سرمایه گذاری در پروژه ای و یا حتی خرید دوره آموزشی در مورد آن خوب تحقیق کنید، و الان که شما این مقاله را میخوانید مانند افرادی هستید که قبل از هر کاری خوب تحقیق میکنند، و بدون شک فرصت ها در دنیای زیبای ارزهای دیجیتال برای این افراد است.

در واقع جشنواره کوینکس 100 درصد واقعی و مطمئن میباشد، با اینکه مدت زیادی از شروع جشنواره نگذشته است، افراد زیادی حتی در ایران موفق شدند این جایزه را به راحتی دریافت کنند و شما هم میتوانید یکی از این افرادی باشید که این جایزه را دریافت میکنند.

جشنواره کوینکس کاملا معتبر و قابل استعلام میباشد
جشنواره کوینکس 300 هزار دلاری کاملا معتبر و قابل استعلام میباشد

شرکت در جشنواره کوینکس با جوایز 300 هزار دلاری

آیا جشنواره کوینکس یک کلاهبرداری است؟
جشنواره کوینکس کلاهبردای است؟

شما با وارد شدن به وب سایت جشنواره کوینکس به آدرس www.coinex.gift به راحتی میتوانید با وارد کردن نام و ایمیل خود در این جشنواره شرکت کنید و با چرخواندن گردونه درون سایت شانستان را برای یکی از این کیف پول های 300 هزار دلاری امتحان کنید، که در ادامه آموزش شرکت در جشنواره را به شما میدهیم.

✅ مزایا شرکت جشنواره کوینکس:

  • همه میتوانند در این جشنواره شرکت کنند (لزوما نباید از کاربران کوینکس باشید)
  • برای شرکت در جشنواره نیاز به احراز هویت نداریدبرندگان؛ برای برداشت نیاز به احراز هویت ندارید

شرکت در جشنواره بسیار ساده است و نیاز به انجام و گذراندن مراحل سخت و پیچیده نیست

  • جوایز ارزنده: اصولاً اگر جشنواره ای هم توسط صرافی ها اجرا بشه نهایت در حد یک ایردراپ چنصد دلاری میباشد ولی جشنواره کوینکس با جایزه های 300 هزار دلاری از برندگان خود استقبال میکند
  • امکان برداشت آنی جایزه
  • امکان ترید در صرافی کوینگس با جایزه برنده شده (مستقیم در کیف پول) در حالت معمولی و فیوچرز
  • بدون نیاز به فی-لتر شکن ها

جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس کاملا جعلی است گول متن نوشته های فیک در گوگل را نخورید مانند نمونه متنی که در بالا برایتان به نمایش گذاشتیم که توسط شخص کلاهبردار نوشته شده است. خواهش میکنم اگر این مقاله را میخوانید به دوستان تان ارسال کنید تا در جریان کلاهبرداری جدید با سواستفاده از نام صرافی کوینکس با عنوان جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس قرار بگیرند.اگر شما هم یکی از قربانی های این کلاهبرداری هستید در زیر همین مطلب نظر بدهید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا