بهترین رمز ارز ها برای عیدی دادن نوروزی

اگر قراره امسال متنوع در عید نوروز به عزیزانتان عیدی بدهید ارزهای دیجیتالی گذینه خوبی برای عیدی دادن در ایام نوروز هستند.اما لازمه این مسئله رو هم بدانید که بهترین رمز ارز ها برای عیدی دادن نوروزی کدام رمز ارز ها هستند؟ دانستن این مسئله بدون شک به شما کمک فراوانی خواهد کرد تا عیدی شما متنوع تر و مناسب تر و مدرن تر از هرسال باشد.

بهترین رمز ارز ها برای عیدی دادن در ایام نوروز 

بهترین رمز ارز ها برای عیدی دادن نوروزی
بهترین رمز ارز ها برای عیدی دادن نوروزی

قبل از اینکه بهترین رمز ارز ها را برای عیدی دادن معرفی کنیم بهتره به این نکات در انتخاب رمز ارزها برای عیدی دادن توجه کنید.

اولین نکته اینکه بازار ارز های دیجیتالی تا الان بیش از هشت هزار رمز ارز را در خود جایی داده است پس لازمه برای عیدی دادن رمز ارزهای را گلچین کنید که معتبر و قابل اعتماد باشند تا هدیه نوروزی شما مطمئن تر اهدا شود که ترجیحا برخی از  الت کوین ها این چنین ویژگی هایی را دارند.البته ارزهای دیجیتالی اصلی در بازار کریپتو کارنسی معتبر تر هستند اما نکته ای که وجود دارد کارمزد های جابجایی آنها برای عیدی دادن در ایام نوروز است که ممکنه برایتان مقدور بصرفه نباشد بنابراین باید به سراغ رمز ارز های بروید که هم معتبر باشند و هم کارمزد انتقال خیلی کمی داشته باشند که الت کوین ها بهترین انتخاب خواهند بود.

نکته دوم اینکه رمز ارزی را که انتخاب میکنید توسط اکثر صرافی ها و کیف پول های دیجیتالی پشتیبانی شود.

نکته سوم قیمت هر واحد از رمز ارز است اگر میخواهید رمز ارزی را بعنوان عیدی دادن در نظر بگیرید حتما به قیمتش توجه کنید تا مقادیر بالاتری در حد نیازتان از آن تهیه کنید و انتقال بدهید.

نکته چهارم ارزهای دیجیتالی را که در ذهن تان برای هدیه و عیدی دادن معرفی میکنید تا حد امکان در کف قیمتی خریداری کنید و هنگام صعودی شدن شروع کنید به هدیه داران.

نکته پنجم سرعتمند بودن در انتقال یا داشتن مقیاس پذیری بالا،این به این منظور است که وقتی شما ارزی را برای هدیه و عیدی به آدرسی دیگری ارسال میکنید وقت زیادی برای نشستن کوین ها به حساب عزیزانتان منتظر نمانید.

نکاتی که در این مطلب مطرح شد میتواند در انتخاب بهترین رمز ارز ها برای عیدی دادن نوروزی به شما کمک کند.

سه رمز ارزی که برای عیدی دادن نوروزی بیشترین استفاده را دارند!

این رمز ارز ها را من خودم شخصاً در ایام مختلف سال که قراره هدیه ای به عزیزان بدهم استفاده میکنم اگر شما هم دوست دارید این سه رمز ارز گذینه های مناسبی برای هدیه و عیدی دادن نوروزی هستند.

رمز ارز دوج کوین DOGE  یکی از ده رمز ارز اول بازار کریپتو کارنسی است که هم مقیاس پذیری بالای دارد و هم در بیشتر صرافی ها و کیف پول ها لیست شده است.شما میتوانید مقداری دوج کوین به دوستتان در ایام نوروز عیدی بدهید.

ارز دیجیتالی سولانا SOL را من برای اینکه در انتقال سرعتمند است و مقیاس پذیری بالای نسبت به بیت کوین و رمز ارز اتریوم ETH دارد جهت عیدی دادن نوروزی انتخاب کرده ام سولانا در واقع تمام ویژگی های بالا را دارد شاید قیمت بالای آن شما را از انتخاب کردن منع کند اما در عوض ویژگی های جذابی در خود دارد که میتواند مناسب برای عیدی دادن نوروزی باشد.

رمز ارز ترون TRX به جرئت میتوان گفت که یکی از بهترین رمز ارز  ها برای عیدی دادن نوروزی میتواند باشد ترون تمام نکات بالا را در خود دارد بنابراین گذینه قابل قبولی برای عیدی دادن نوروزی خواهد بود.

میتوانید از استیبل کوین تتر برای عیدی دادن در نوروز استفاده کنید.
میتوانید از استیبل کوین تتر برای عیدی دادن در نوروز استفاده کنید

ارز های دیجیتالی که معرفی کردیم سه نوع از رمز ارز های پر طرفدار در جهان کریپتو کارنسی بوده که برای عیدی دادن نوروزی هم مناسب هستند اما استیبل کوین ها هم میتوانند عیدی بحساب بیان این نوع از ارزهای دیجیتالی که قیمت با ثبات تری دارند مانند رمز ارز تتر USDT میتوانند برای دوستانی که هدیه می خواهید به آنها بدین شگفت انگیز باشند زیرا بیشتر نکات بالا را این استیبل کوین ها دارند.

چقدر رمز ارز عیدی بدهیم؟

این مورد بر خواهد گشت به خودتان که چقدر به عزیزانتان در ایام نوروز میخواهید عیدی بدهید💸💸

از قدیم الایام عیدی دادن در مناسبت های مهم مانند عید نوروز آداب و رسوم مردم ایران زمین بوده است و امروزه با رشد تکنولوژی های مالی در دنیا شیوه عیدی دادن به سبک قدیم بشدت کمرنگ شده است و روش های نوین تری برای اهدای هدیه ساخته شده است.

عیدتان مبارک ⚘🙌به بازار توربو پلی کریپتو بروید و از مطالب شیرین این سایت دیدن کنید سپس به چت کریپتویی در تلگرام بپیوندید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا