بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی را بشناسید! معرفی دو صرافی معروف

بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی را بشناسید! اگر بدنبال صرافی های معتبر ایرانی هستید که خدمات رمز ارزی را ارائه می دهند حتما این مطلب را از دست ندهید.
صرافی های ارز دیجیتال یکی از مهمترین بخش های فناوری کریپتو کارنسی هستند که اگر وجود نداشته باشند صنعت کریپتو با مشکل روبه رو خواهد شد.نیازی به توضیحات زیادی ندارد کافیست شما فرض کنید که بدون استفاده از صرافی چگونه میتوانید از ارزهای دیجیتالی به درامد برسید؟
پس بدون مقدمه و توضیحات بیشتر به معرفی دو صرافی فعال و معتبر ایرانی در زمینه ارزهای دیجیتالی می پردازیم. صرافی بیت پین و صرافی نوبیتکس دو تا از بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی هستید که کاملا معتبر و جزو صرافی های ردیف اول در ایران هستند.

بیت پین یکی از بهترین صرافی های ایرانی
بیت پین یک صرافی ایرانی معتبر

ثبت نام در صرافی بیت پین و صرافی نوبیتکس بسیار اسان هست چراکه از شما برای ثبت نام بر خلاف بسیاری از صرافی ها اطلاعات زیادی دریافت نمیشود. اگر شما هم یک تریدر حرفه ای یا تازه وارد هستید این دو صرافی گذینه های خوبی برای خرید و فروش رمز ارز در ایران هستند.

بازار خرید و فروش رمز ارز ها را با نوبیتکس تجربه کنید.
بازار خرید و فروش رمز ارز ها را با نوبیتکس تجربه کنید

این دو صرافی در بین بهترین و معتبر ترین صرافی ها برای سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتالی هم دیده میشوند ایا شما تا کنون از صرافی بیت پین و نوبیتکس استفاده کرده اید؟

حتما در انتخاب صرافی دقت کنید زیرا با گسترش صنعت کریپتو کارنسی سایت های جعلی و فیک بشدت فراوان شده اند و اگر موضوع امنیت در زمینه ارزهای دیجیتالی را جدی نگیرید به دام سایت های کلاهبردار خواهید افتاد که نقش صرافی را بازی می کنند.

چندی پیش سایتی تحت عنوان جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس با سواستفاده از نام صرافی کوینکس شروع به کلاهبرداری در زمینه کریپتو کارنسی کرد که در خبرهای مربوط به کلاه برداری ارزهای دیجیتالی هم اعلام کردیم پس بشدت مراقب باشید در انتخاب صرافی ایرانی یا خارجی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا