تحلیل چند روزه یونی سواپ ،صعود یا ریزش؟

یونی سواپ یکی از رمز ارز های است که بر بستر بلاکچین اتریوم کار میکند از دیدگاه شما تحلیل چند روزه یونی سواپ میتواند صعودی باشد یا ریزش قیمت؟

تحلیل چند روزه یونی سواپ 

تحلیل یونی سواپ
تحلیل یونی سواپ

امروز ۶فوریه و ۱۷بهمن ۱۴۰۱هست و آنچه را که در تصویر بالا می‌بینید تحلیلی از آینده این رمز ارز میباشد.داده های قبلی این رمز ارز سیگنالی صعودی دراز مدتی را نشان میدهد که با صعودی شدن بازار این اتفاق برای رمز ارز یونی سواپ UNI میتواند رخ دهد.

یونی سواپ دیروز یعنی ۵ فوریه با قیمت زیر ۷دلار معامله شد و در حال حاضر طبق تحلیل به مسیرش ادامه می دهد و با حمایت شدن امروز به قیمت هر واحد ۷.۱دلار معامله شد.

طبق پیش بینی بالا این رمز ارز در حال حاضر در نقطه خوبی برای خرید و ورود تریدر های به معامله قرار گرفته است و انتظار میرود که طی چند روزه اینده به قیمت ۷.۴ دلارنیز برسد و یا فراتر از آن برود.

انچه را که نمودار این رمز ارز بر حسب سوابق خود برجسته میکند بیانگر صعود در چند روزه اینده است.شما چگونه تحلیلی برای چند روز آینده این رمز ارز دارید؟کامنت کنید 

این تحلیل صرفاً یک پیش بینی از قیمت کوتاه مدت رمز ارز UNI از طرف تیم توربو پلی کریپتو بوده است و توربو پلی کریپتو هیچ گونه مسئولیتی درقبال معاملات شما بر مبنای این تحلیل نخواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا