جان رید استارک: احتمال تایید ETF ها بالا رفته است.

جان رید استارک: احتمال تایید شدن ETF ها بالا رفته است مدیر سابق اجرایی اینترنت در کمیسیون بورس اوراق بهادار امریکا بر خلاف دیدگاه های منفی که نسبت به ارزهای دیجیتالی داشت گفت: ETF های اسپات بیتکوین توسط گری جنسلر مدیر عامل کمیسیون احتمالا تایید شوند.

استارک که یکی از مخالفان سرشناس با رمز ارزها بود اینبار تغییر موضع داد و اظهار نظر کرد که تصمیمات اکنون برای نظارت بر صندوق های اسپات بیتکوین روز های عجیب و غریب به تایید رسیدن ETF ها خواهد بود.

تحقیقات اخیر SEC در مورد درخواست‌های ETF اسپات بیت کوین بر روی انطباق آن با پول نقد متمرکز شده و از ارائه‌دهندگان خواسته تا ارجاع به بازخریدهای غیرنقدی را حذف کنند. استارک تأیید ETF بیت کوین را به‌عنوان یک پیروزی مهم برای صنعت کریپتو و بخشی از میراث گنسلر می‌داند.

این تنها جان رید استارک نیست که تایید شدن صندوق های اسپات بیتکوین را توسط کمیسیون اوراق بهادار تایید می کند کتی وود از دیگر فعالان این صنعت هم با دیدگاه استارک موافق است.

در جدیدترین خبرها آمده است که کتی وود اقدامات قبل از تایید شدن صندوق های ETF را انجام داده است.

بحث ها و صحبت های اطراف تایید شدن ETF ها بالا رفته است و این مسئله بشدت میتواند جریانات و رویدادهای جدیدی را در بازار کریپتو ایجاد کند.

جان رید استارک: احتمال تایید شدن ETF ها بالا رفته است آیا شما هم با دیدگاه او موافقید؟ نظرات خود را در آخر همین خبر کریپتویی ارسال کنید.

اخبار ارزهای دیجیتالی را همینجا دنبال کنید و در جریان تازه ترین اتفاقات در زمینه کریپتو کارنسی قرار بگیرد.

بفرمایید به چت کریپتویی در تلگرام بروید و در این باره تبادل نظر کنید⚘👇

https://t.me/turboplaycrypto

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا