جشنواره کوینکس فیک از اب در امد! ❌❌توجه کنید

جشنواره کوینکس فیک از اب در امد! توجه کنید اگر در شبکه های اجتماعی و گوگل با تبلیغی با عنوان جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس مواجه شدید فوراً صفحه را بسته و ترک کنید و به هیچ وجه باز نکنید اگهی را تا در دام کلاهبرداری جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس نیافتید.

شاید باور کردن این نوشته در اولین برخورد غیر ممکن بنظر برسد و از خودتان بپرسید که صرافی معتبر کوینکس غیر ممکن از جشنواره جعلی را راه اندازی کند اما اشتباه نکنید جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس هیچ ربطی به صرافی کوینکس ندارد با توجه به استعلام های که از سایت رسمی کوینکس گرفتیم این جشنواره که توسط سایت جعلی کوینکس هدیه” براه افتاده کاملا نامعتبر و کلاهبرداری هستند.

جشنواره کوینکس فیک از اب در امد! ❌❌توجه کنید
جشنواره کوینکس فیک از اب در امد! ❌❌توجه کنید

حتی اگر به گوگل بروید و در مورد این جشنواره ساختگی تحقیق کنید به متن نوشته های فیک خود شخص کلاهبردار خواهید رسید که در نهایت منجرب به هدایت شما به صفحه گردونه شانس خواهد شد پس تحت هیچ شرایطی به متن نوشته های فیک در گوگل اعتماد و توجه نکنید مهم اینجاست که میتوانید برای رفع تمام شک ها و ابهامات به صرافی کوینکس به پشتیبانی ارتباط برقرار کنید و درباره کلاهبرداری سیصد هزار دلاری کوینکس باخبر شوید.

جشنواره کوینکس فیک از اب در امد!

مراقب باشید که سایت های جعلی هستند که ادرس آنها مشابه کوینکس هست و بطور کامل ساختگی هستند و صرفا برای کلاهبرداری در زمینه ارز های دیجیتالی راه افتاده اند که جشنواره ساختی کوینکس هم از این دسته کلاهبرداری ها است.

کاملا نامعتبر و کلاهبرداری هستند اعتماد نکنید!
کاملا نامعتبر و کلاهبرداری هستند اعتماد نکنید!

یکی از متن های فیک در گوگل که جهت اعتماد سازی توسط شخص کلاهبردار و تیمش منتشر شده با این عنوان تولید شده است تجربه شخصی من از برنده شدن در جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس ” که بشدت جعلی است توجه کنید که به این متن های ساختگی و فیک اعتماد نکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا