دلیل افزایش قیمت دوج کوین مشخص شد 📊14مارس2024

دلیل افزایش قیمت دوج کوین مشخص شد دوج کوین پس از اینکه محدوده مقاومتی قبلی خود را به بالا شکست و بیش از دو برابر رشد کرد مجدد ۷درصد رشد قیمت را در ۱۴ ماه مارس کسب کرد.

ایلان ماسک دوج کوین و تسلا را با هم ادغام می کند!
ایلان ماسک دوج کوین و تسلا را با هم ادغام می کند!

توییت های ایلان ماسک مدیر عامل تسلا باری دیگر روند دوج کوین را صعودی کرد.ماسک از فعال کردن دوج کوین و بکارگیری آن در شرکت تسلا خبر داد این خبر حمایتی اولین میم کوین بازار را مجددا صعودی کرد و تا مرز 0.20 دلار برد.

ایلان ماسک پیش تر از این خبر درباره پذیرش دوج کوین بعنوان راهی برای پرداخت در تسلا اطلاع داده بود اما اینبار در توییت هایش اعلام کرده است زمان فعال کردن دوج کوین در تسلا فرارسیده است.ماسک دوج کوین را پول مردم می داند و طبق گفته های وی از ان حمایت خواهد کرد. در همین رابطه ماسک به بیت کوین پرداخت که افراد سرمایه داری از آن پیروی و حمایت می کنند.

تحلیلگران مطرح بازار دلیل افزایش قیمت دوج کوین را پس از صعود بیتکوین توییت های ایلان ماسک می دانند زیرا ماسک مدیر عامل تسلا قبلا از پذیرش دوج کوین برای شبکه اجتماعی توییتر سابق اطلاع داده بود که در حال حاضر اجرایی نشده است. 

یکی از عواملی که از گذشته بر قیمت دسته میم کوین ها تاثیر گذار بوده است توییت های ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان بوده است.

ایلان ماسک در این خبر اظهار داشت که افراد در حال حاضر میتوانند لوازم جانبی شرکت تسلا را با دوج کوین خریداری کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا