روز ولنتاین بیت کوین هدیه می دهند!

بنا به ایین و سنت دیرینه ای که از زمان ساسانیان تا کنون وجود داشته است یک روز در سال را روز عشق یا روز ولنتاین می نامند‌.عاشقان جهان کریپتو کارنسی به معشوق های خود روز ولنتاین بیت کوین هدیه می دهند شما چی هدیه می دهید؟

فعالان بازار ارزهای دیجیتالی روز ولنتاین بیت کوین هدیه می دهند به عشق شان.

عاشق به معشوقش روز ولنتاین بیت کوین هدیه می دهند!
عاشق هابه معشوقشان روز ولنتاین بیت کوین هدیه می دهند!

اگر نگاهی به تاریخچه ظهور ولنتاین کنیم ،ولنتاین نام یک کشیش مسیحی است که بطور مخفیانه افراد عاشق را به معشوق شان می رساند تا اینکه این آیین در دین مسیحیت رشد کرد و روزی تحت عنوان ولنتاین یا روز عشق نام گذاری شد.

پروژه ارزهای دیجیتالی با پیدایش سلطان بازار کریپتو رمز ارز بیت کوین BTC که ساخته شده بدست یک نابغه کریپتویی(Crypto genius) به نام ساتوشی ناکاموتو پا به جهان واقعی گذاشت.بیت کوین نوعی دیگر از پول است که میتواند عملکردی مشابه پول های فیزیکی داشته باشد.بیت کوین میتواند ارزش یک موجود را با استفاده از فناوری بلاکچین جابجا کند.دقیقاً همانند پول های فیات که همان پول های رایج دولتی هستند.اما رمز ارز ها و بیت کوین ویژگی های دارند که پول های حکومتی ندارند.

با گسترش این فناوری پولساز و جذاب در جهان افراد بیشتری روی به استفاده از این پول آورده اند زیرا پول های مجاری ویژگی های دارند که در نتیجه راحتی را به انسان ها هدیه می دهد.

افرادی که در زمینه کریپتو کارنسی دارای شغلی هستند یا سر رشته ای از این بازار دارند میدانند که بیت کوین و رمز ارز ها میتوانند یکی از بهترین هدیه ها برای روز ولنتاین باشند.

روز ولنتاین روز عشق است که مصادف با ۲۵بهمن یا۱۴فوریه میشود اگر شما هم عشقی در گوشه ای از این جهان پهناور دارید و دسترسی به عشق تان برایتان دشوار است میتوانید از رمز ارز ها و بیت کوین بعنوان هدیه روز عشق استفاده کنید و به عشق تان هدیه بفرستید.

عاشق باشید❤❤

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا